کشف ۱۶کیلو و ۴۴۵ گرم موادمخدر در شهرستان‌های ابهر و خدابنده

زنجان (پانا) - ۱۶ کیلو و ۴۴۵ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در سطح شهرستان های ابهر و خدابنده از توابع استان زنجان کشف و ضبط شد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
کشف  ۱۶کیلو و ۴۴۵ گرم موادمخدر در شهرستان‌های ابهر و خدابنده

به گزرش ایرنا؛ فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر و ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان، موفق به کشف و ضبط هشت کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی شدند.

سرهنگ داوود مرسلی افزود: پلیس این شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در رابطه با بحث موادمخدر در مسیرهای ارتباطی این شهرستان، موضوع به منظور شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۲ و پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ابهر با انجام چند عملیات مختلف موفق شدند ۶ متهم را شناسایی و دستگیر کرده و این مقدار مواد مخدر صنعتی وسنتی را از آنان به دست آورند.

مرسلی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی شهرستان ابهر، معرفی شدند از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص اماکن توزیع موادمخدر را در اولین فرصت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی به ۱۱۰ گزارش کنند تا اقدامات لازم صورت گیرد.
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده نیز گفت: مقدار هشت کیلو و ۴۴۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از ۲ سوداگر مرگ در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ محسن غنیمتی افزود: در پی گزارش های رسیده مبنی بر اینکه این ۲ سوداگر مرگ، قصد انتقال مواد مخدر به شهرستان خدابنده را دارند، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خدابنده با همکاری عوامل عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از بررسی صحت و سقم موضوع، خودروی متهمان را در مسیر ورودی شهر قیدار از سمت محور ابهر به خدابنده شناسایی کرده و دستور توقف صادر کردند.

غنیمتی افزود: در بازرسی از این خودرو، این مقدار مواد مخدر را که به طرزی ماهرانه در باک خودرو جاساز شده بود را کشف کرده و متهمین را به منظور اعمال قانون و تحویل به مراجع قضایی، دستگیر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار