اهدای 4 هزار ماسک از سوی اداره بهزیستی و سپاه خداآفرین به آموزش وپرورش این منطقه

تبریز(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان خداآفرین در استان آذربایجان شرقی، از اهدای چهار هزار ماسک برای مبارزه با بیماری منحوس کرونا به آموزش و پرورش این شهرستان از طرف سپاه ناحیه و اداره بهزیستی خداآفرین خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
اهدای 4 هزار ماسک از سوی اداره بهزیستی و سپاه  خداآفرین به آموزش وپرورش این منطقه

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان خداآفرین، مدیر آموزش وپرورش شهرستان خداآفرین در این باره با قدردانی از پیشقدم شدن اداره بهزیستی و سپاه ناحیه در زمینه مشارکت در امر خطیر کمک رسانی به دانش آموزان و همکاران فرهنگی بیان کرد: بعد اجتماعی مقابله با این ویروس بسیار مهم است و خیرین و مردم در کمک به قطع زنجیره انتقال نقش بسیار مهمی دارند.

وی اضافه کرد: در بعد اجتماعی نیازمند کارهای اجتماعی برای مدیریت در مقابله با این ویروس هستیم.

رضایان ادامه داد: سازمانهای دولتی و مردم نهاد، خیرین و مردم در این زمینه می توانند نقش مهمی را ایفا کنند و با رویکرد اجتماعی با تشکیلات تعلیم و تربیت همکاری کنند.

وی اظهار کرد: این اقدام مشارکت جویانه می تواند اثر گذاری مطلوبی در زمینه یاری اجتماعی و نیز همیاری داشته باشد تا مجموعه تعلیم و تربیت شهرستان با انگیزه مضاعفی در راستای تعلیم و تربیت فرزندان این دیار قدم بردارند.

رضایان تصریح کرد: با شیوع بیماری کرونا از اسفندماه در کشور و به تبع آن در استان؛ پرداخت ارقام خیلی ناچیز در شهرستان ما موجب شده تا یک عده از ارگان ها با نیروی مضاعف و جهادی در این زمینه به ارائه خدمات بپردازند.

در ادامه رییس اداره بهزیستی خداآفرین نیز عنوان کرد: اداره بهزیستی شهرستان خداآفرین در پی احساس وظیفه و انجام مسئولیت اجتماعی و اعلان همبستگی و حمایت از مجاهدان شاغل در بیمارستان ها، کادر درمانی، پزشکان و پرستاران عزیز، در اقدامی خودجوش و جهادی، اقدام به تولید بالغ بر پنج هزار ماسک با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی تا هم اکنون نموده است.

حسین ایمان نژاد افزود: تعداد یک هزار عدد ماسک در مرحله اول بصورت رایگان در سطح شهرستان بین آموزش و پرورش شهرستان، عموم مردم و به‌خصوص اقشار کم برخوردار و در معرض آسیب توزیع شده و مابقی نیز در روزهای آتی و پس از تکمیل فرایند تولید، بسته بندی و توزیع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار