توسط یک کشاورز خیر صورت گرفت؛

اهدای ۲۰۰ میلیون ریال برای تقدیر و حمایت از مدافعان خط مقدم کرونا در بوشهر

بوشهر(پانا)_ حسین اندایش، کشاورز و خیر ساکن روستای تلخو شهرستان دشتی ۲۰۰ میلیون ریال برای تقدیر و حمایت از مدافعان خط مقدم کرونا در استان بوشهر اهدا کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
اهدای ۲۰۰ میلیون ریال برای تقدیر و حمایت از مدافعان خط مقدم کرونا در بوشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، مشاور اجرایی و رییس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این نشست گفت: باید هنرمندان، ورزشکاران، خیرین و فعالان اجتماعی و آحاد مردم دست در دست هم دهند و زنجیره کرونا ویروس رو قطع کنند تا دوباره شاهد بوشهر سالم و ایرانی عاری از کرونا باشیم.
امیرحسین دارابی با بیان اینکه فرهنگ کار خیر باید در جامعه تبلیغ شود تا اهمیت آن در جامعه نهادینه شود افزود: موضوع حمایت مردم در نقش خیرین سال‌ها است که مورد توجه قرار دارد، ولی ترویج بیش‌از پیش کار خیر در جامعه نیازمند فرهنگ‌سازی است.
وی تصریح کرد: فرهنگ کار خیر و امور خیریه، ترویج حس نوع‌دوستی در جامعه ما قدمتی دیرینه و ریشه در آداب و سنن ایرانی اسلامی دارد که امروز خیرین با فعالیت‌های خیرخواهانه خود در این مسیر قدم نهاده و در بخش‌های مختلف جامعه ازجمله بهداشت و درمان منشأ خدمات و برکات بسیاری شده‌اند.
حسین اندایش، کشاورز و خیر نیز اظهار کرد: مدافعان سلامت استان بوشهر مجاهدانه در خط مقدم دفاع از سلامت مردم و با تمام وجود ایستاده‌اند و من به عنوان یک بوشهری برخود وظیفه میدانم تا به هرشکل ممکن هر چند بسیار کوچک از این عزیزان تشکر کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار