رخشانی مهر: مدارس خیرساز از پرداخت هزینه آب، برق و گاز معاف شدند

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از معاف شدن تمام مدارس خیرساز از پرداخت هزینه انشعاب آب برق و گاز در بودجه سال ۹۹ خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
رخشانی مهر: مدارس خیرساز از پرداخت هزینه آب، برق و گاز معاف شدند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مهراله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور درباره سیاست‌های تشویقی در نظر گرفته شده برای خیرین مدرسه‌ساز گفت: بنا بر بند (ذ) تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ تمام مدارس خیر ساز از پرداخت حق انشعاب، آب، فاضلاب، گاز و برق معاف شدند.

او ادامه داد: با توحه به نقش خیرین در توسعه فضا‌های آموزشی و سهم بیش از ۳۰ درصدی آن‌ها در ساخت مدارس، امسال برای اولین بار در قانون بودجه سال ۹۹ قانون معافیت از پرداخت حق انشعاب برای مدارس خیرساز در نظر گرفته شد.

رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور اشاره کرد: با وجود این سیاست تشویقی می‌توان به افزایش توسعه مشارکت‌ها از سوی خیرین برای مدرسه سازی امیدوار بود علاوه بر آن سهم دولت در پروژه‌های نیمه تمام خیرساز به ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده که این مبلغ طی سال‌های مختلف بی‌سابقه است.

ابلاغ سیاست‌های تحولی نوسازی مدارس

رخشانی مهر با بیان اینکه امسال در سیاست‌های تحولی سازمان نوسازی برای سال ۹۹، دو موضوع توسعه مشارکت‌های مردمی و استقرار نظام مکان یابی مورد توجه است، گفت: از ابتدای امسال و با توجه به شرایط خاص کشور و شیوع بیماری کرونا جلسات ویدیو کنفرانسی با استان‌های مختلف و اعضای ستادی برگزار کردیم و درباره راهبرد‌های سال ۹۹ تعیین تکلیف شد.

او بیان کرد: در این جلسات که از روز‌های اول سال ۹۹ آغاز شده بود در نهایت ۲ سیاست تحولی پس از تصویب شورای عالی آموزش و پرورش برای اجرا ابلاغ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار