روحانی درگذشت مادر شهیدان درویش را تسلیت گفت

تهران(پانا) - رئیس‌جمهوری در پیامی با تسلیت ضایعه درگذشت والده مکرمه شهیدان گرانقدر قاسم و حمیدرضا درویش، از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با بانوی عصمت و طهارت حضرت فاطمه زهرا(س) و برای عموم بازماندگان صبر و پاداش مسألت کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
روحانی درگذشت مادر شهیدان درویش را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری در متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی آمده است: ضایعه درگذشت والده مکرمه شهیدان گرانقدر قاسم و حمیدرضا درویش، موجب تاثر فراوان گردید.

در ادامه این پیام آمده است: این مادر مومنه و فداکار در سایه ایمان راسخ به ارزش‌های والای اسلامی و ارادت قلبی به ائمه اطهار(ع)، در دامان پاک خود فرزندانی فرهیخته، انقلابی و خدمتگزار پرورش داد که با اخلاص و سرفرازی جان خود را تقدیم سربلندی و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند و نام و یادی نیکو بر جا گذاشتند.

روحانی در این پیام ضمن ابراز همدردی گفت: این مصیبت را صمیمانه به خانواده محترم آن فقیده سعیده تسلیت می گویم و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با بانوی عصمت و طهارت حضرت فاطمه زهرا(س) و برای عموم بازماندگان صبر و پاداش مسألت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار