رادیو نوروز «صدای همدلی» به کار خود پایان می دهد

تهران (پانا) - جوادی بالاجاده گفت، رادیو نوروز پس از ۲۴ روز فعالیت ۲۴ ساعته، از ۲۸ اسفند ۹۸ تا ۲۲ فروردین ۹۹ امشب ساعت ۲۴ در برنامه «نو نوار» به فعالیت خود پایان می دهد .

کد مطلب: ۱۰۳۵۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
رادیو نوروز «صدای همدلی» به کار خود پایان می دهد

به گزارش روابط عمومی رادیو نوروز، جوادی بالاجاده با اعلام این خبر گفت:آیین اختتامیه این رادیو در برنامه «نو نوار» به تهیه کنندگی مهدی ساعی و با حضور مدیران رادیو نوروز، هنرمندان و برنامه سازان این رسانه ، از ساعت ۱۸ برگزار می شود.
عبدالرسول جوادی بالا جاده مدروابط عمومی رادیو نوروز ادامه داد: امروز جمعه ۲۲ فروردین در مجله شامگاهی رادیو نوروز از ساعت ۱۸ الی ۲۴ با ارتباط تلفنی جناب آقای دکتر شاه آبادی معاون صدا و با حضور دکتر مقدسی مدیر رادیو نوروز، مدیران و برنامه سازان رادیو نوروز در قالب برنامه دور همی ، آیین اختتامیه برگزار می شود.
وی تصریح کرد: در این برنامه، خاطرات برنامه سازان با رویکرد کاری سخت در دوران بحران انتشار ویروس کرونا درکشورکه شرایطی خاص بوده است و آنها با اقدامی جهادی و ایثارگرانه برای شادی و نشاط جامعه و آوردن لبخند به لبان مردم به صورت ۲۴ ساعته ، در قالب ۶ مجله ۴ ساعته با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و اطلاع رسانی، هنر و موسیقی تلاش بی شائبه داشتند ، بیان می شود.

جوادی بالاجاده خاطر نشان کرد: در این ویژه برنامه از مخاطبین همراه و همدل رادیو نوروز نیز مهمان این آیین خواهند بود.
مدیر روابط عمومی رادیو نوروز، در پایان از مساعدت و توجه خاص دکتر شاه آبادی معاون صدا ، دکتر محمد جعفر محمد زاده مدیر رادیو ایران ، پیگیری های مستمر دکتر مقدسی مدیر رادیونوروز در تهیه ، تولید و پخش برنامه ها، همراهی مخاطبان همیشه همراه رادیو و مشارکت بالای آنان در برنامه ها بویژه از برنامه سازان و مدیران رادیو در طول مدت شکل گیری و فعالیت رادیو ی فصلی نوروز تقدیر و تشکر کرد.
آیین اختتامیه رادیو نوروز، ساعت ۱۸ الی ۲۴ روی موج Fm ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز شنیده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار