فرماندار شهرستان تفت خبر داد:

کلیه مسیرهای دسترسی به مناطق روستایی شهرستان تفت مسدود است

تفت(پانا)_فرماندار شهرستان تفت گفت: با توجه به بارش شدید باران در نقاط مختلف شهرستان تفت و جاری شدن سیلاب در رودخانه‌های فصلی شهرستان، مسیرهای ورودی به‌تمامی شهرها و روستاهای شهرستان مسدود است .

کد مطلب: ۱۰۳۵۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
کلیه مسیرهای دسترسی به مناطق روستایی شهرستان تفت مسدود است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در حاشیه بازدید از رودخانه‌های فصلی شهرستان تفت که با همراهی "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، "محمود شاکری شمسی" مدیرکل مدیریت بحران استان یزد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفت اظهار داشت: از بامداد امروز بارش شدید باران در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان آغازشده و باعث جاری شدن سیلاب و روان آب در رودخانه‌های فصلی نقاط مختلف شهرستان تفت شده است.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و هم‌چنین خطرات ناشی از جاری شدن سیلاب در رودخانه‌های فصلی در نقاط مختلف شهرستان مبادی ورودی و خروجی تمامی شهرها و روستاهای شهرستان تفت مسدود است و از ورود افراد به تفرجگاه‌های این شهرستان نیز جلوگیری خواهد شد.

نوکار ادامه داد: با توجه به‌پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی استان یزد بارش باران در نقاط مختلف شهرستان تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت و از همشهریان عزیز درخواست می‌شود با توجه به‌احتمال طغیانی شدن رودخانه‌های نقاط مختلف شهرستان از حضور در حاشیه رودخانه‌های فصلی در تمامی نقاط شهرستان خودداری نمایند.

فرماندار شهرستان تفت در پایان از آمادگی کامل دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان برای جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی ناشی از بارندگی شدید و طغیانی شدن رودخانه‌های فصلی این شهرستان خبر داد.

لازم به ذکر است از ساعت اولیه صبح امروز و پس از جاری شدن سیلاب و روان آب در نقاط مختلف شهرستان تفت بازدیدی توسط معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل مدیریت بحران استان، فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از رودخانه‌های فصلی مناطق علی‌آباد، نصرآباد، صادق‌آباد، دره سیر سانیج، اسلامیه، تفت، مناطق مختلف ده بالا و طزرجان صورت گرفت و خطرات احتمالی طغیانی شدن جریان سیلاب در این رودخانه موردبررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار