پیکر سوخته حرف زد!

تهران (پانا) - مرد جوانی که در میان تپه‌های اطراف جاده مشهد- تبادکان در حال سوختن بود، لب به سخن گشود و با بیان این که دو مرد سمند سوار مرا آتش زدند! راز مرگ خود را پیچیده‌تر کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
پیکر سوخته حرف زد!

به‌‌گزارش خراسان، عصر هجدهم فروردین برخی از شهروندانی که برای هوا خوری به تپه‌های اطراف جاده مشهد- تبادکان رفته بودند ناگهان مردی را دیدند که میان تپه‌ها در حال سوختن بود. دو نفر از رهگذران با نگرانی به سوی مرد جوان دویدند ولی کاری از دست آن‌ها ساخته نبود جوان مذکور به‌شدت سوخته بود و آخرین نفس‌هایش را می‌کشید در همین حال دو رهگذر با تعجب چشم به دهان پیکر سوخته‌ای دوختند که می گفت: وقتی از منزل بیرون آمدم سوار یک دستگاه سمند شدم و راننده در مسیر، مرد دیگری را نیز سوار کرد ولی آن‌ها مرا به این منطقه آوردند و آتش زدند!...

مرد جوان با این جملات، آخرین نفس‌هایش را کشید و در حالی جان سپرد که مردان رهگذر مدام با اورژانس و پلیس تماس می‌گرفتند. دقایقی بعد با تایید مرگ جوان 29 ساله توسط عوامل اورژانس، نیروهای انتظامی مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و بدین‌ترتیب با حضور قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد در محل سوختن مرد جوان، تحقیقات گسترده میدانی در حالی آغاز شد که همه شواهد موجود حکایت از یک خودکشی دلخراش داشت و این موضوع ماجرای پرونده را پیچیده‌تر می‌کرد.

در ادامه تحقیقات چهار بطری 1.5 لیتری حاوی مایعات قابل اشتعال روی تپه پیدا شد که سه بطری آن خالی شده بود. مدارک شناسایی مرد جوان نیز زیر کلاهش در گوشه دیگری قرار داشت. کشف دو فندک که بقایای سوخته لباس‌های متوفی به یکی از آن‌ها چسبیده بود نیز در حالی ماجرای خودکشی را قوت می‌بخشید که کفش‌های او نیز در مسیر پایین آمدن از تپه به کناری افتاده بود. در عین‌حال تحقیقات تخصصی با دستور قاضی احمدی‌نژاد توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه یافت تا زوایای پنهان این مرگ مشکوک آشکار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار