مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد: رونمایی از پلت فرم شبکه اجتماعی شاد

بیرجند( پانا) - از پلت فرم شبکه اجتماعی دانش آموزان(شاد) در خراسان جنوبى رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد: رونمایی از پلت فرم شبکه اجتماعی شاد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: نظر به ضرورت برقراری سریع رابطه معلم و دانش آموز در محیطی مطمئن و ارائه آموزش در گام نخست ایجاد محیط اختصاصی، با مدیریت و مالکیت وزارت متبوع در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی اپراتور اول ،پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش با نام جدید و اختصاری شاد (شبکه آموزش دانش اموزی) ایجاد و در مرحله بهره برداری قرار گرفته است.
محمد علی واقعی در نشست اعضای کمیته ی آموزش مجازی در شبکه اجماعی دانش آموزان استان اظهار کرد: پس از تعطیلی مدارس و کلاسها و به منظور استقرار شبکه اجتماعی دانش آموزی، راه‌اندازی این شبکه با هدف استمرار جریان یادگیری و با رویکرد مشارکت پیام رسانهای داخلی دارای مجوز فعالیت از شورای عالی مجازی دنبال شد.

او ،برقراری محیطی اختصاصی و ایمن برای حضور معلمان و دانش آموزان از جنبه های اخلاقی، حفظ داده‌ها، اطلاعات و محتواهای تولید شده ، کیفیت این شبکه از حیث سرعت نقل و انتقال داده‌ها در حد شبکه های اجتماعی خارجی ولی بسیار ارزانتر ، پایداری این شبکه و پشتیبانی رایگان از آن در راستای مسئولیت اجتماعی اپراتور اول بمدت ۱۵ سال و قابلیت اتصال نامحدود نرم افزارهای کاربردی را از ویژگی های بارز این پلت فرم برشمرد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، برقراری سریع رابطه معلم و دانش آموز در محیطی مطمئن و ارائه مطالب آموزشی را مهمترین هدف ایجاد شبکه آموزشی شاد دانست و تصریح کرد: در گام نخست ایجاد محیط اختصاصی، با مدیریت و مالکیت وزارت در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی اپراتور اول و تلاش شبانه روزی جمع زیادی از متخصصین در گام اول پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش با نام جدید و اختصاری شاد (شبکه آموزش دانش اموزی) ایجاد و در مرحله بهره برداری قرار گرفته است.

واقعی با اشاره به عملیاتی شدن این شبکه از بیست و یکم فروردین ماه سال جاری یاد آور شد: فرصت همکاری دیگر علاقمندان به مشارکت در آموزش الکترونیک همچنان باز است.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، ایجاد این شبکه را فرصت توسعه یادگیری های الکترونیکی در تهدید شیوع ویروس کرونا در حوزه سلامت دانش آموزان دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم این شجره طیبه با همت کارشناسان و اقبال و همراهی مدیران، معلمان، دانش آموزان و خانواده‌ها به ثمرات بزرگتری دست یافته و از میوه های شیرین آن همگان بهره مند شوند.

او اضافه کرد: آموزش و پرورش خراسان جنوبی از هرگونه نوآوری و اتصال نرم افزارهای توسعه داده شده توسط بخش خصوصی و علی‌الخصوص معلمان و دانش‌آموزان عزیز و خلاق استقبال می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار