شهردار تبریز مطرح کرد:

افتتاح پل همسان کابلی تبریز تا شهریور ۹۹

شهردار تبریز اعلام کرد شهرداری تبریز در اجرای پروژه‌های عمرانی در تمام مناطق، حساسیت ویژه‌ای نسبت به فضای سبز دارد و تلاش کرده‌ایم تا کمترین جابجایی درخت را داشته‌ باشیم.

کد مطلب: ۱۰۳۵۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح پل همسان کابلی تبریز تا شهریور ۹۹

به گزارش روابط عمومى اداره شهرداری تبریز، شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز در اجرای پروژه‌های عمرانی در تمام مناطق، حساسیت ویژه‌ای نسبت به فضای سبز دارد و تلاش کرده‌ایم تا کمترین جابجایی درخت را داشته‌ باشیم.

ایرج شهین باهر در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۲ تبریز با اعلام مطلب فوق افزود: تلاش ما این است که در اجرای پروژه‌های عمرانی، لطمه‌ای به فضای سبز شهری، مخصوصا درختان شهر وارد نشود و بر همین اساس نیز در پروژه پل همسان کابلی تبریز نیز که درختان زیادی دور و بر آن هستند، سعی کردیم با حساسیت ویژه‌ای کار را جلو ببریم.

او با اشاره به بازدید از پروژه‌ پل همسان کابلی تبریز اظهار کرد: در بازدید از پل همسان کابلی در منطقه ۲، موانع و مشکلات این طرح را مورد بررسی قرار دادیم و پیگیر اتمام این پروژه در کمترین زمان ممکن هستیم.

شهین باهر در ادامه خاطرنشان کرد: پل همسان کابلی، دسترسی مسیر ائل‌گؤلی به چایکنار و خیابان امام را تسهیل کرده و از بار ترافیکی موجود در پل کابلی تبریز می‌کاهد.

او برنامه‌ریزی شهرداری برای اتمام این پروژه را پایان شهریور اعلام کرده و تأکید کرد: برنامه‌ریزی ما، جمع‌بندی این پروژه تا قبل از پایان شش‌ماهه اول سال بود، که اگر مشکلات موجود همچون بحث کرونا، وجود نداشت، زودتر به این مهم دست می‌یافتیم.

شهردار تبریز تأکید کرد: با لحاظ مشکلات موجود، تمام سعی ما این است که با کمترین آسیب پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های سال ۹۹ را به پیش ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار