کنسرت آنلاین گروه موسیقی لیان بوشهر برگزار می شود

بوشهر(پانا)- گروه موسیقی لیان بوشهر به مدت یک شب کنسرت آنلاین برگزار می کند.

کد مطلب: ۱۰۳۵۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
کنسرت آنلاین گروه موسیقی لیان بوشهر برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر بیان کرد: از سری برنامه های جشنواره نوروزخانه و در راستای پیشگیری از ویروس کرنا جمعه شب ساعت 21 کنسرت آنلاین گروه موسیقی لیان بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان برگزار می شود.

فاطمه کرمپور گفت: جشنواره نوروزخانه هر شب با حضور خواننده های مطرح به صورت آنلاین اجرا می شود.

وی افزود: تیوا، تماشاخونه، گپ فیلم، پویا رسانه، لنز، فیلم نت، گیلان مدیا، سیمای مهر، نماوا، ارمغان، هاشور، رسانه لحظه، گروه پیشتاز، رسانه مهر و فام وبسایت هایی هستند که برای تماشای کنسرت های آنلاین طراحی شده است.

کرمپور عنوان کرد: با توجه به استقبال گسترده مردم مهلت ارسال برنامه های اجرایی اداره کل با همکاری موسسات و انجمن ها در فضای مجازی تا پایان فروردین ماه سال جاری تمدید شد.

وی اضافه کرد: آثار قابل توجهی به دبیرخانه مسابقات ارسال شده که پیش بینی می شود با تمدید مهلت ارسال و یا شرکت در برنامه ها این رقم افزایش پیدا کند.

کرمپور افزود: ایجاد شور و نشاط اجتماعی در فضای مجازی، ترویج فرهنگ خانه ماندن و حمایت از پویش "در خانه می مانیم"، جهت شکست کرونا از اهداف برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: علاقمندان در ارتباط با از مسابقات فرهنگی و هنری در فضای مجازی می‌توانند به آدرس اینستا bushehr.art.culture مراجعه و از نحوه چگونگی برنامه ها کسب اطلاع نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار