بازدید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از کارگاه‌های مردمی تولید اقلام بهداشتی

بوشهر(پانا)-صبح امروز آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از چند کارگاه تولید دستکش، ماسک، گان و سایر اقلام بهداشتی در شهر بوشهر بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از کارگاه‌های مردمی تولید اقلام بهداشتی

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از چند کارگاه تولید دستکش، ماسک، گان و سایر اقلام بهداشتی در شهر بوشهر بازدید کرد.

در این بازدید ها نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از کارگاه های هیئت رایة العباس، مسجد امام حسین (ع) و مسجد ولایت بازدید نمود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در بازدید از این کارگاه‌ها، خدمات گروه‌های جهادی در عرصه مقابله با ویروس کرونا را همانند پشتیبانی مردم در جنگ 8 ساله در دوران دفاع مقدس دانست و اظهار کرد : ضدعفونی نقاط، تولید محصولات مواد بهداشتی، ماسک و دستکش، تامین و توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی از سوی گروه‌های جهادی و مردمی نشان از حضور مردم در صحنه است.

آیت‌الله صفایی بوشهری بیان کرد:مشارکت مردم و گروه‌های جهادی در تولید مایحتاج عمومی جامعه در مبارزه با کرونا حکایت از پشتیبانی مردم از جبهه سلامت، نظام اسلامی ایران و دولت است.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: این حماسه گروه‌های جهادی که بدون هیچ چشم‌داشتی انجام می‌شود یادآور خلق حماسه 8 سال دفاع مقدس است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار