اجرای پویش "هر خانه یک جشن" در منطقه ۱۲

تهران(پانا) - با توجه به وضعیت بحران، در شهر تهران و تعطیلی مدارس، نیمه شعبان امسال، عطر و بوی خاصی داشت وبا پویش "هرخانه یک جشن" نیمه شعبان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای پویش "هر خانه یک جشن" در منطقه ۱۲

مرضیه فلاح، معاون پرورشی دبستان ۲۱ بهمن در گفتگو با پانا بیان کرد: جشن نیمه شعبان امسال عطر و بوی خاصی داشت. با توجه به وضعیت بحران در شهر تهران، برای دانش آموزان پویش، "هر خانه یک جشن نیمه شعبان" با همکاری دانش آموزان و اولیا برگزار شد.

فلاح‌ گفت: هر سال نیمه شعبان کوچه و محل پر بود؛ از جشن و ایستگاه صلواتی و شیرینی و شکلات، اما امسال متاسفانه به خاطر این ویروس، شهر خلوته و هیچ خبری نیست. به ذهنم رسید؛ حالا که باید در خانه باشیم و بیرون نیایم؛ هر کدوم از ما می توانیم، «جشن تولد امام مهربان مان» را با اعضای خانواده جشن بگیریم.

وی بیان کرد: بچه ها با کمک خانواده کارهای ذیل را، برای جشن انجام دادند. تزئین منزل، با کاردستی و بادکنک وشرشره های رنگی، تهیه کیک تولد و شیرینی و میوه آرایی و آماده سازی تنقلات سالم مثل ژله، پخش کردن سرود های مربوط به امام زمان علیه السلام، خواندن دلنوشته و نامه برای امام عصر علیه السلام، خواندن سرود و آیات قرآن در جشن توسط کودکان، صحبت کردن حداقل 10 دقیقه، راجع به امام زمان علیه السلام، در جشن توسط بچه ها و یا اولیا، برگزاری مسابقات جذاب و شاد در جشن، همراه با خانواده قرار شد، در جشن میلاد به امام زمان علیه السلام، هدیه بدهیم. مثلا تصمیم برای انجام یک یا چند عمل خوب، و دوری از گناه برای خوشحال کردن حضرت، خواندن دعای فرج خانوادگی، برای سلامتی و فرج امام زمان علیه السلام، فلاح گفت: تصمیم بر آن شد که؛ محتوای جشن از طریق کانال و شبکه های مجازی در گروه ارسال شود.

فلاح افزود: مهم این است که، ما هم یک جشن کوچک، در حد توانمان، برای امام مهربان برگزار کنیم. و ایشان را به خانه هایمان دعوت کنیم. ان شاالله، آقای مهربون با حضورشان رحمت و برکت رو به منزل ما بیاورند. ایشان اضافه کرد: به دو خانواده به قید قرعه هدیه ای تقدیم می گردد.

وی تصریح کرد: دوست دارم همانطوری که روز پدر، برای پدرای عزیز جشن میگیریم، روز ولادت بابای عزیز و بزرگوار همگی آقا امام زمان(عج) رو هم به نحو احسن جشن بگیریم .

در ادامه مدارس منطقه12از جمله دبستان پیام غدیر، دبستان شیخ العراقین، دبستان اثنی عشری، دبستان صالحین، دبستان رفاه، دبستان محمدیه اسلامیه، دبستان بنی آدم، دبستان شهدای موتلفه، دبستان شاهد روشنگر، دبیرستان شهید حاتمی، هنرستان روز آزادی، دبیرستان شایستگان و دبیرستان سوده همدانی نیز با برنامه هایی مشابه وارسال عکس و فیلم و کلیپ، در شبکه های مجازی مراسم جشن نیمه شعبان را در خانه های خود به نحو احسن، برگزار کردند‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار