طرح فاصله‌گذاری هوشمند در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

یاسوج (پانا) - استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد پروتکل‌های لازم در راستای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند تدوین شده و بر اساس چارچوب‌ها آن گام خواهیم برداشت.

کد مطلب: ۱۰۳۵۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح فاصله‌گذاری هوشمند در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

حسین کلانتری در برنامه زنده تلویزیونی «گفتگو» از طریق شبکه استانی دنا از همراهی، مشارکت و تعامل مردم برای اجرای دقیق و صحیح طرح فاصله گذاری اجتماعی قدردانی کرد.

کلانتری با بیان اینکه قدم به قدم با هدف اجرای طرح‌ها و قطع زنجیره کرونا گام خواهیم برداشت، اظهار کرد: دسته بندی صنوف بر اساس ریسک و خطر سازی ها نیز تعریف شده و اقدامات لازم به مانند طرح فاصله گذاری اجتماعی اجرایی می‌شود.
کلانتری با اشاره به طرح موضوع بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا فعلا تصمیم جدیدی در مورد بازگشایی مدارس اتخاذ نشده است و همچنان منتظر تصمیم و اعلام ستاد ملی هستیم.
او بازگشایی مدارس را در گرو شرایط و وضعیت بیماری و تصمیم ستاد ملی برشمرد و گفت : تاکنون تصمیمی گرفته نشده است.
کلانتری از بازدید سرزده و میدانی برخی شهرستان‌ها با رعایت قوانین فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و بیان کرد: امروز به همراه مسئولان بازدیدی از شهرستان چرام داشتیم که تعداد افراد مبتلای آن به کرونا از میانگین استان بیشتر است.
تمهیداتی در این راستا اندیشیده شده و با توجه به وضعیت این بیماری، یکی از معاونین علوم پزشکی به شکل مستقیم به فعالیت‌ها در این شهرستان تا بهبودی شرایط نظارت خواهد کرد.

کلانتری گفت: در حوزه کهگیلویه دو میلیارد تومان تخصیص اعتبار برای رفع نیازها و مقابله با کرونا را داشتیم که نگاه ویژه به چرام در این اعتبارات را خواهیم داشت.
او ابراز کرد: با تعامل و همراهی مردم و تلاش مسئولان در راستای قطع زنجیره کرونا گام برداریم.
کلانتری از مردم استان خواست همچنان در خانه بمانند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و یقین بدانند با رعایت اصول بهداشتی و در خانه ماندن می توان به قطع زنجیره انتقال و ریشه کنی این ویروس کمک کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار