در ششمین جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان مطرح شد؛

امکان های «جهش تولید» در عرصه آموزش و پرورش

رشت (پانا) - ششمین جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان با موضوع راهکارهای اجرایی کردن "جهش تولید" برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
امکان های «جهش تولید» در عرصه آموزش و پرورش

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان؛ ششمین جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان با موضوع راهکارهای اجرایی کردن «جهش تولید» (شعار سال 1399) برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان طی سخنانی در تشریح اهمیت نامگذاری سال های مختلف توسط مقام معظم رهبری، شعار سال را به مثابه چراغ راه و استراتژی اصلی کشور و همه مدیران در آن سال دانست و بر همراهی و تلاش حداکثری همه دستگاه ها و زیرمجموعه آنها جهت تحقق آن در حوزه تخصصی خود تاکید کرد.
«جهان آرای» ضمن تقسیم بندی تولید به دو بخش اصلی تولید کالا و تولید خدمات، به اهداف و ماموریت های اصلی نظام تعلیم و تربیت عمومی اشاره کرد و گفت: «عمده تلاش و فعالیت آموزش و پرورش تولید خدمات است و به عبارتی تلاش های امروز تولید خدمات مجموعه آموزش و پرورش تاثیر مستقیم و ماندگار در تولید کالا در آینده هم در راستای تقویت کمیت و کیفیت تولید کالا خواهد بود.»

وی با ذکر مصداق هایی از جهش تحصیلی چند دانش آموز نخبه استانی و کشوری، آنها را نمونه هایی از امکان های «جهش» نظام آموزش و پرورش در امر تولید علم (ضمن حفظ و تقویت نشاط و شادابی سنین دانش آموزی) دانست.
«جهان آرای» جشنواره های جابربن حیان، نوجوان و جوان خوارزمی را از دیگر ظرفیت های اصلی نهاد تعلیم و تربیت جهت سوق دادن نسل جوان و آینده ساز به حوزه تولید کالا و خدمات دانست و بر سیاستگذاری و برنامه ریزی هر چه بهتر جهت هدایت استعدادهای نوجوانان و جوان کشور در سال جاری تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار