پلمب 60 واحد صنفی متخلف در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - رئیس اتاق اصناف شهرستان اسلامشهر از پلمب ۶۰ واحد صنفی متخلف در راستای نقض مصوبات طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در اسلامشهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پلمب 60 واحد صنفی متخلف در اسلامشهر

به گزارش تسنیم، وحید مهرپویان طارانی، رئیس اتاق اصناف شهرستان اسلامشهر در سخنانی با اشاره به تعطیلی 60 واحد صنفی متخلف در شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: در راستای نقض مصوبات طرح فاصله گذاری اجتماعی و اینکه فعالیت واحدهای صنفی غیرضروری عاملی در تقویت زنجیره انتقال بیماری کروناست، 60 واحد صنفی متخلف در سطح شهرستان پلمب شد.

او در ادامه خاطرنشان کرد: گشت و رصد بازار و نظارت بر تعطیلی صنوف غیرضرور شهرستان، روزانه با همراهی بازرسان اتاق اصناف، اداره صنعت معدن و تجارت، اماکن، فرمانداری و شهرداری انجام می شود.

طارانی بیان کرد: متأسفانه وضعیت بازار در شهرستان مناسب نیست و بیشتر صنوف تعطیل و فعالیتی ندارند و وعده های حمایتی مسئولان به اصناف محقق نشده که این امر موجب نارضایتی مجموعه اصناف شده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه پرداخت حق بیمه کارفرما از مسائلی است که در این بازار راکد و بی رونق بر مشکلات اصناف افزوده، گفت: بنا بود پرداخت حق بیمه کارفرمایی تا سه ماه تعویق داشته باشد که تاکنون عملی نشده و مباحث مالیاتی و اقساط کسبه هم مانند سنوات گذشته از حساب بانکی آنها کسر می‌شود.

مهرپویان طارانی اذعان کرد: علاوه بر این که گوشت وارداتی تنظیم بازار و مرغ به قیمت بسیار مناسب و به وفور در سطح شهرستان موجود است، هیچگونه کمبودی از حیث تامین مایحتاج مردم نداریم و به همان میزان که اجناس در مغازه ها مشهود است، در انبارها نیز وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار