برگزاری جشن مجازی نیمه شعبان در مدارس منطقه ۱۲

تهران (پانا) - معاونین و مربیان پرورشی مدارس منطقه 12، با همکاری دانش آموزان و خانواده هایشان اقدام به برگزاری جشن نیمه شعبان در خانه های خود کردند.

کد مطلب: ۱۰۳۵۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن مجازی نیمه شعبان در مدارس منطقه ۱۲

باتوجه به ایام قرنطینه و عدم حضور در مراسم مولودی امام زمان (عج)، همکاران منطقه12 تصمیم گرفتند که در برگزار کردن این جشن نهایت تلاش خودرا انجام دهند. بر این اساس در گروه مجازی که همکاران اداری و مدارس در این گروه شرکت دارند.

از چند روز قبل، با توجه به اهمیت خرد جمعی، اقدام به نظر سنجی شد. همکاران ایده ها و نظرات خود را بیان کردند. کانون شهید رجایی با ارسال کارت مجازی در گروه شورای دانش آموزی از دانش آموزان، برای شرکت در این مراسم باشکوه دعوت کرد. جشن با ارسال فیلم مداحی، محمد صالح سرلک شروع شد. و افراد گروه شورا با ارسال عکس های زیبا وپیام های تبریک ابراز خوشحالی کردند. قاسم کربلایی هادی، معاون پرورشی دبیرستان ۱۵ خرداد، در گفتگو با خبرگزاری پانا گفت: مدرسه ۱۵ خرداد، با برگزاری مسابقات جدول و پخش شعر و دکلمه، به مناسبت این شب بزرگ مراسم جشن مجازی در شبکه مجازی مدرسه برگزار کرد.

فاطمه هاشم مطوری، معاون پرورشی مدرسه حضرت فاطمه (س)، در گفتگو با پانا گفت: مدرسه برای قشنگ ترین روز چالش "هرخانه - یک -جشن" برنامه ریزی خود را به این صورت انجام داده است: آذین بستن خانه، پخش کردن مولودی در گروه مجازی مدرسه وپختن کیک و کارهای شاد در برگزاری این جشن تلاش کرد. مطوری اضافه کرد: به همین مناسبت مهمانی آنلاین برگزار شد. دانش آموزان عکس های گرفته شده از مراسم جشن خود را در گروههای مجازی قرار دادند. دراین مهمانی مسابقه برگزار شد. وبه قید قرعه به چند نفر از دانش آموزان جوایز نقدی پرداخت خواهد شد. دبیرستان باهنر، اقدام به برگزاری مراسم آنلاین و نیمه آنلاین کرد و این شب زیبا را جشن گرفت و با ارسال پوستری زیبا و ارائه برنامه های جشن، در گروه مجازی و ساعت و تاریخ برگزاری مراسم، از همکاران برای شرکت در این مراسم با شکوه دعوت به عمل آورد. شب ولادت مهدی موعود (عج)، گروه های مجازی تمام مدارس منطقه ۱۲، با برگزاری برنامه های شاد و متنوع این شب فرخنده را، به همراه خانواده خود در خانه، جشن گرفتند‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار