عمل خودجوش مهدیه صاحب زمان کاشمر برای ولادت امام زمان (عج)

طرح میلاد نور در تاریخ ۲۰فروردین در ساعت ۲۱:۰۰

کاشمر(پانا)- مسئولان و خیران مهدیه صاحب زمانی کاشمر برای پخش بسته های تبرک به مناسبت ولادت امام زمان (عج) خود جوش وارد عمل شدند.

کد مطلب: ۱۰۳۵۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
عمل خودجوش مهدیه صاحب زمان کاشمر برای ولادت امام زمان (عج)

مهدی جلالی سرپرست مهدیه کاشمر در گفتگوی اختصاصی ضمن تبریک ولادت قطب عالم حضرت قائم الحجت گفت: متاسفانه به دلیل شیوع برق آسای ویروس کرونا که موجب شده مراسمات مذهبی در هیئات شهرستان لغو شود به همین دلیل ما برای برگزاری جشن میلاد حضرت مهدی (عج) دست از کار نکشیده ایم و با برنامه ریزی صحیح تصمیم گرفتیم با کمک خواهران ‌و برادران بسته هایی آماده کنیم و در یک روز به تمامی خانه ها شهرستان یک عدد تحویل دهیم.

جلالی ادامه داد: در این فعالیت ۴۰۰نیرو جوان و خود جوش مشغول به کار هستند و به صورت گروهی تقسیم شده اند که گروهی، محل ها تعیین شده را ضد عفونی می کنند و دیگری به توزیع بسته و عرض تبریک ولادت از طرف مهدیه به خانوار ها مشغول هستند.
او افزود: یکی دیگر از فعالیت های هیئت مهدیه ″طرح میلاد نور″است که در شب ولادت به صورت مجازی از کانال ها تلگرام ،اینستاگرام با سخنرانی و مداحی اهل بیت در ساعت ۲۱:۰۰امشب اجرا خواهد شد.
او ادامه داد: تهیه۲۰۰۰بسته ویژه نیازمندان در اواخر ماه مبارک رمضان داریم که به مستضعفینی که در شهرستان شناسایی شدن پخش خواهد شد.
جلالی گفت: محتوای این بسته ها شامل گوشت،روغن ،پک بهداشتی،عدس ، برنج است
جلالی گفت: هزینه این برنامه از طرف شورا و شهرداری،سازمان تبلیغات اسلامی، بقاع امامزادگان تامین می شود..

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار