دستگیری عاملان تخریب خودروها در غرب تهران

تهران (پانا) - رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری ۳ تن از عاملان تخریب ۱۵ دستگاه خودروی سواری شهروندان در محله یافت آباد خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری عاملان تخریب خودروها در غرب تهران

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ نجم الدین رشیدی گفت: شامگاه یازدهم فروردین ماه امسال، گزارشی در خصوص تخریب و ایجاد خسارت و شکسته شدن شیشه چندین دستگاه خودرو پارک شده در یکی از خیابان‌های حوالی محله یافت آباد به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله بررسی موضوع از سوی پلیس آغاز شد.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، ۳ جوان با ۲ دستگاه موتورسیکلت در حالی که سر و صورت خود را پوشانده بودند، بدنه و شیشه های ۱۵دستگاه خودروی سواری پارک شده در کنار خیابان را تخریب و بلافاصله از محل متواری شده‌اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تکمیل تحقیقات و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه هر ۳ عامل این تخریب در حوالی شهرک آزادی شناسایی شد و با هماهنگی های قضائی و در دوازدهم فروردین ماه جاری در عملیاتی ضربتی هر ۳ متهم دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی انتقال یافتند.

سرهنگ رشیدی با اشاره به اینکه متهمان در مواجهه با ادله و مستندات موجود به جرم خود اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان، از مردم خواست در صورت مشاهده این گونه رفتارهای هنجارشکن، مشخصات افراد خاطی را به خاطر سپرده و موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار