کارگاه تولید ماسک زیر نظر آموزش و پرورش در درگز افتتاح شد

درگز(پانا) -مدیر آموزش و پرورش, درگز با در اختیار قرار دادن کارگاه و نیروی کار از تولید ماسک در شهرستان حمایت کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه تولید ماسک زیر نظر آموزش و پرورش در درگز افتتاح شد

به گزارش اداره آموزش و پرورش درگز، مدیر هنرستان سمیه با همکاری هنرآموزان و هنرجویان و "حسینی"، یک خیر شهرستان، تولید ماسک رایگان را آغازکردند.م

دیر هنرستان سمیه در مورد این کارگاه گفت: ما در مجموعه هنرستان، از هنرجوهای داوطلب استفاده می کنیم و همکاران آموزشی ما نیز بر روی کار هنرجوها نظارت دارند و روزانه حدود 300 ماسک تولید می کنیم. همچنین، 5 نفر هنرآموز به صورت ثابت از ساعت 8 الی 12 مشغول به کار هستند.

کاهویی، رئیس مجمع جوانان شهرستان، ضمن عرض تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه گفت: مبلغ 200 میلیون ریال بودجه توسط کمک های مردمی به این کارگاه اختصاص یافته است و تا الان توانسته ایم حدود 30 هزار ماسک تولید کنیم و پیش بینی می کنیم این رقم طی روزهای آینده به حدود 60 هزار عدد برسد. از سویی دیگر، تعدادی توسط همکارانم نگه داشته شده تا در شرایط سخت و حساس توزیع شود.

وی گفت: این ماسک ها به صورت کاملا رایگان توزیع می شود و تعدادی در نقاط حساس و تعدادی در ادارات و بین شهروندان عادی توزیع شده است و تمامی ماسک ها قابل شست و شو هستند.

درسنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان درگز، ضمن عرض تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه و آرزوی سلامتی برای تمامی شهروندان گفت: آموزش و پرورش با قرار دادن گارگاه ها و تجهیزات و کمک های مالی آنها را حمایت کرده و در شهرستان، 3 کارگاه تحت نظارت آموزش و پرورش هستند.

حسینی، خیر و مدیرعامل شرکت گردشگری توسعه گردشگری و طبیعت گردی تندوره گفت: واقعیت این است که من خیر نیستم، خیر را باید به تمامی این شهروندان گفت تا ما. ما فقط مجری هستیم تا بتوانیم جلوی شیوع این ویروس را تا حد توان بگیریم.

وی ادامه داد: من به نمایندگی از شرکت گردشگری توسعه گردشگری و طبیعت گردی تندوره یک مقدار از بودجه را اختصاص به این کاگاه ها دادم و از تمامی کسانی که مرا در طی این مسیر کمک کردند، قدردانی و تشکر می کنم.

محمودی رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان درگز نیز گفت: ما جزئی از مردم هستیم و برخود لازم می دانیم که در شکست این ویروس منحوس سهیم باشیم.

ما با تمامی کارگاه هایی که در خواست کمک کردند همکاری کردیم و این کارگاه ها به نام کسی نیست و متعلق به مردم است.

وی در ادامه در خصوص بسته بندی ماسک ها گفت: اداره تربیت بدنی یک سوئیت در اختیار این کارگاه قرار داده و چند نفر در آنجا مشغول بسته بندی این ماسک ها هستند.

محمودی خاطرنشان کرد: من از مردم خوب و فهیم شهرستان درگز خواهش می کنم در خانه بمانند تا هر چه زودتر شاهد شکست و نابودی این ویروس منحوس باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار