برگزاری مسابقه بزرگ قرائت دعای فرج در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامشهر از برگزاری مسابقه بزرگ قرائت دعای فرج به مناسبت جشن نیمه شعبان در اسلامشهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه بزرگ قرائت دعای فرج در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری تسنیم میثم مرادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامشهر با بیان اینکه این روزها به دلیل مبارزه با ویروس کرونا فعالیت‌های متعارف فرهنگی و هنری تعطیل شده و سالن‌های نمایش، گالری‌ها، آموزشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و هنری خالی از شور و اشتیاق و تجمعات مرسوم هستند، اظهارکرد: در این ایام وبه ویژه در آستانه عید نیمه شعبان، جشن‌های انتظار، جشنواره‌ها، مسابقات و همایش‌هایی در حوزه‌های شعر، ادبیات، قرآن، هنرهای تجسمی و نمایشی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامشهر در نظر گرفته شده است.

او در ادامه افزود: به مناسبت میلاد حضرت مهدی(عج) مسابقه بزرگ دعاخوانی، قرائت دعای فرج به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج)وشفای عاجل بیماران و دفع بلای ناشی از ویروس کرونا باهمکاری ستاد توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان اسلامشهر برگزارمی‌شود.

مرادی با اشاره به اینکه شرکت در این مسابقه محدودیت سنی ندارد گفت: شرکت‌کنندگان در مسابقه بزرگ دعاخوانی باید فایل صوتی اثر هنری قرائت دعای سلامتی امام زمان(عج) را با کیفیت مطلوب ضبط کرده و تا پایان روز چهارشنبه بیستم فروردین‌99با قید مشخصات کامل به آیدی Eslamshahrguran@ ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار