معاون آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

معلم فن یاران جهادگر در هفته معلم امسال تجلیل می شوند

تغییر رویکرد تکریم و انتخاب معلمان نمونه

تبریز (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از تکریم معلم یاران مناطق محروم در هفته معلم امسال خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
معلم فن یاران جهادگر در هفته معلم امسال تجلیل می شوند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، کامیار قهرمانی فرد در جلسه کمیته بزرگداشت مقام معلم استان آذربایجان شرقی در سالن کنفرانس تالار معلم تبریز بیان کرد: با تشکیل جلسه کمیته اجرایی ستاد استانی بزرگداشت مقام معلم ضمن قدردانی از حضور و مشارکت جدی و باانگیزه معلمان در پیگیری آموزش های مدرسه ای در فضای مجازی، پیش بینی، ساز و کارهای جایگزین و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری برنامه های بزرگداشت در هفته معلم در صورت ابلاغ از ستاد مرکزی وزارت انجام شد.

او افزود: در انتخاب و معرفی معلمین منتخب و نماینده استان به وزارت فعالان طرح معلم یار و معلمان فعال در آموزش مجازی مد نظر خواهند بود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان یادآور شد: طرح تکریم و انتخاب معلمان نمونه مانند روال سال های قبل نخواهد بود و با عوض شدن رویکرد در چند سال اخیر هدف، تقدیر از تمام معلمان در کنار هم و ایجاد انگیزه بیشتر است.

قهرمانی فرد تصریح کرد: در سطح استان همچنان که در مقطع فعلی تعطیلی مدارس بخاطر قطع زنجیره انتقال کرونا، مدیرکل محترم با طرح ابتکاری معلم یاران مناطق محروم توجه به عدالت آموزشی را جلوه گر ساختند قطعا برای تکریم و قدردانی از فعالان این حوزه هم ابتکارات خاصی را معرفی خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار