اهدای اقلام بهداشتی آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مراکز درمانی کرونا

ارومیه (پانا) - افزون بر 1000 قلم اقلام بهداشتی اهدایی مدارس غیرانتفاعی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی شامل« شیلد محافظ و لباس گان واتر پروف» به بیمارستان طالقانی به عنوان یکی از مراکز درمانی کرونا در استان ارسال شد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اهدای اقلام بهداشتی آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مراکز درمانی کرونا

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، با حضور مدیر کل، معاون تربیت بدنی سلامت، رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی و رییس اداره مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان ارسال این اقلام بهداشتی انجام شد.

میرزایی مسوول دبیرخانه سیاست گذاری سلامت استان در این باره با قدردانی از پیشقدم شدن آموزش و پرورش در زمینه مشارکت در آموزش و کمک رسانی بیان کرد: استان هم اکنون درگیر این ویروس است و همکاران و کادر بهداشتی درمانی مشغول ارائه خدمات به هم استانی ها هستند.

وی اظهار کرد: بعد اجتماعی مقابله با این ویروس بسیار مهم است و خیرین و مردم در کمک به قطع زنجیره انتقال نقش بسیار مهمی دارند.

وی اضافه کرد: در بعد اجتماعی نیازمندکارهای اجتماعی برای مدیریت در مقابله با این ویروس هستیم.

میرزایی ادامه داد: سازمانهای دولتی و مردم نهاد، خیرین و مردم در این زمینه نقش مهمی را ایفا می کنند و از این حرکت آموزش و پرورش بسیار خرسندیم که در کنار کارهای آموزشی و پرورشی در حوزه سلامت نیز با رویکرد اجتماعی فعالیت دارند.

وی اظهار کرد: این اقدام مشارکت جویانه می تواند اثر گذاری مطلوبی در زمینه یاری اجتماعی و نیز همیاری داشته باشد تا کادر درمانی با انگیزه مضاعفی در این زمینه قدم بردارند.

وی ادامه داد: این نهاد جزو اولین دستگاه‌هایی است که برای همکاری و همیاری با کادر درمان استان اعلام همکاری کرده و پای کار بوده است.

با شیوع بیماری کرونا از اسفند ماه در کشور و به تبع آن در آذربایجان‌غربی تا کنون بیش از یک‌هزار نفر در استان مبتلا به این بیماری شدند که موجب شده تا مراکز درمانی استان با نیروی مضاعف و جهادی در این زمینه به ارائه خدمات بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار