آموزش و پرورش آذربایجان غربی همراه و همیار کادر درمان استان است

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد این نهاد با تمام توان و نیروهای خود در خدمت و در کنار کادر درمانی و دانشگاه علوم پزشکی ، خدمات بهداشتی و درمانی است.

کد مطلب: ۱۰۳۴۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش آذربایجان غربی همراه و همیار کادر درمان استان است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، ابراهیم محمدی در حاشیه ارسال اقلام بهداشتی اهدایی این نهاد به مراکز درمانی کرونا در ارومیه و در دیدار با مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان بیان کرد: این نهاد با 607 هزار دانش آموز جمعیتی عظیم را در استان تحت پوشش دارد که این دانش آموزان می توانند با دریافت آموزش‌های بهداشتی و انتقال آن به خانواده های خود نقش مهمی در پیشگیری از این بیماری داشته باشند.

وی با قدردانی از زحمات شورای هماهنگی موسسان مدارس غیر دولتی استان در پیشقدم شدن برای تهیه اقلام بهداشتی برای بیمارستان طالقانی ارومیه اضافه کرد: آموزش و پرورش آماده است تا در زمینه توزیع بروشورهای آموزشی و محتوای مرتبط با پیشگیری از بیماری کرونا با کادر بهداشتی استان همکاری کند.

محمدی گفت: این اقدام در سایر شهرهای استان نیز در حال پیگیری است.

محمدی با اشاره به حمایت معنوی و ایجاد دلگرمی و امید در کادر درمانی استان اضافه کرد: باید قدردان زحمات شبانه روزی این قشر بود.

وی قدردانی از کادر بهداشتی و درمانی استان را ضروری بیان کرد و گفت: این نهاد سعی کرده است از همان روزهای ابتدایی شیوع بیماری از نظر روحی و روانی در حیطه خود آسایش خاطر کادر درمان را فراهم کند.

وی با اشاره به فعالیت معلمان استان در فضای مجازی و قدردانی از این قشر گفت: این تلاشها در راستای ایجاد امنیت روانی و آسایش خاطر کادر درمان از بابت آموزش فرزندانشان می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند و همواره مورد تاکید برای کارکنان آموزش و پرورش استان بوده است.

این نهاد با راه اندازی 10 کانال رسمی و 24 کانال آموزشی مناطق در پیام رسانهای داخلی و بیش از 1000 کانال آموزشی مدارس که با دانش آموزان در ارتباط هستند، با انتشار پیامهای بهداشتی به اطلاع رسانی و آگاهی سازی در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا پرداخته است و این روند ادامه دارد.

گفتنی است چندین هنرستان این نهاد در شهرهای مختلف نیز از عید نوروز تا کنون با راه اندازی کارگاههایی اقدام به تولید ماسک کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار