از حساب خزانه داری کل کشور

۳۳۳۳ میلیارد تومان در وجه وزارت بهداشت و بیمه سلامت واریز شد

تهران (پانا) - وزارت اقتصاد اعلام کرد که با هدف پشتیبانی مالی و تداوم ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونا، مبلغ ۱,۰۶۲ میلیارد تومان در وجه وزارت بهداشت و مبلغ ۲,۲۷۱ میلیارد تومان در وجه بیمه سلامت واریز شد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
۳۳۳۳ میلیارد تومان در وجه وزارت بهداشت و بیمه سلامت واریز شد

به گزارش وزارت امور اقتصادی و دارایی، بر اساس اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با ویروس کرونای وزارت امور اقتصادی و دارایی، با توجه به تأکیدات وزیر اقتصاد در نوزدهم فروردین ماه سال جاری از سوی معاونت نظارت مالی و خزانه داری این وزارتخانه، ۳,۳۳۳ میلیارد تومان کمک نقدی در وجه بخشهای درمانی واریز شد.

بر این اساس، از منابع خزانه داری کل کشور، با هدف پشتیبانی مالی و تداوم ارائه خدمات پایدار درمانی به بیماران کرونا، مبلغ ۱,۰۶۲ میلیارد تومان در وجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مبلغ ۲,۲۷۱ میلیارد تومان در وجه بیمه سلامت واریز شد.

معاونت نظارت مالی و خزانه داری وزارت امور اقتصادی و دارایی در نوزدهم فروردین ماه سال جاری، مبلغ ۱,۰۶۲ میلیارد تومان در وجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مبلغ ۲,۲۷۱ میلیارد تومان در وجه بیمه سلامت واریز کرد.

این واریزها با هدف پشتیبانی مالی و تداوم ارائه خدمات پایدار درمانی به بیماران کرونا صورت پذیرفته است.

بنا بر اعلام وزارت اقتصاد، تمام اقدامات خزانه داری کل کشور در پشتیبانی مالی از بخش بهداشت و درمان کشور در مقابله با ویروس کرونا در کوتاه‌ترین زمان و بدون هیچ وقفه‌ای انجام می‌شود.

پیش از این نیز در دهم فروردین امسال، مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان از حساب خزانه داری کل کشور در وجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با هدف افزایش خدمات مقابله با شیوع ویروس کرونا و ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی واریز شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار