فعالیت جهادی ۱۰۰ کانون فرهنگی تربیتی در تولید ماسک و دستکش

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از جزئیات تولید کانون‌های فرهنگی تربیتی به عنوان یک کار جهادی برای مقابله با کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت جهادی ۱۰۰ کانون فرهنگی تربیتی در تولید ماسک و دستکش

علی رمضانی در گفت‌وگو با پانا به فعالیت کانون‌های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش به عنوان مکمل فعالیت‌های آموزشی و تربیتی و یکی از محیط‌های یادگیری نظام تعلیم و تربیت اشاره کرد که سالانه به ۴ میلیون دانش‌آموز خدمات هنری، فرهنگی و مهارتی و... ارائه می‌دهند.

رمضانی ادامه داد: کانون‌های فرهنگی تربیتی در کنار برنامه ریزی، تدوین، تهیه و برگزاری فعالیت‌های متنوع آموزشی و تربیتی در فضای مجازی در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و تداوم مباحث آموزشی طول سال برای اعضای کانون‌ها با تولید ماسک و دستکش به جنگ با کرونا رفتند.

او گفت: تولید این نوع محصولات در این شرایط حساس کشور در زمانی که جامعه و مردم به آن نیاز دارند در واقع نوعی کار جهادی است.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی افزود: تعداد کانون‌های فرهنگی تربیتی تولید کننده ماسک و دستکش یکبار مصرف، ۱۰۰ کانون در ۳۲ استان کشور است که تا روز گذشته ۱۹ فروردین، توزیع رایگان بین مردم داشته‌اند.

رمضانی در پایان گفت: تعداد ماسک‌های تولید شده از سوی این کانون‌ها بیش از ۴۳۴ هزار، تعداد دستکش‌های تولید شده ۱۸ هزار و ۶۰۰ و تعداد لباس پرستاری ایزوله ۱۲ هزار و ۵۵۰ دست لباس بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار