فرماندار اسلامشهر: راه اندازی شهرک صنعتی و شهر تخصصی کفش دو پروژه مهّم اسلامشهردر سال جهش تولید

اسلامشهر (پانا) - جلسه ستاد جهش تولید شهرستان اسلامشهر، با حضور فرماندار،معاون فنی و عمرانی،مسئولین ادارات و نهادها در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: راه اندازی شهرک صنعتی و شهر تخصصی کفش دو پروژه مهّم اسلامشهردر سال جهش تولید

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، مسعود مرسلپورفرماندار اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: در سال 98 که سال رونق تولید نام داشت دولت توانست علیرغم تحریم ها و مشکلات ناشی از آن توفیقات خوبی در جهت رونق تولید دست یابد. از این‌رو انتظار این است در سال جاری که در امتداد سال رونق تولید، به سال جهش تولید نامگذاری شده بتوانیم تولید را افزایش و بارورتر سازیم.

او در ادامه با تأکید بر افزایش صادرات غیرنفتی در سال جاری تأکید کرد: علی‌رغم تمام کمبودها و مشکلاتی که در داخل کشور و همچنین صادرات وجود داشت، توانستیم سال گذشته پس از شصت سال، بدون فروش نفت موفقیت‌هایی کسب کنیم.

فرماندار شهرستان اسلامشهر با اشاره به اولویت های مهّم شهرستان در ایجاد اشتغال که همکاری و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها را می‌طلبد افزود: ابتدا باید تلاش کنیم علاوه بر حفظ وضعیت موجود اشتغال و تولید در شهرستان کمک کنیم تا واحدهای صنعتی و تولیدی از ظرفیت کامل خود برای تولید استفاده کنند.

او بیان کرد: ساماندهی قریب به ۹ لکه صنعتی که پیش از این به روش غیرعلمی مدیریت می‌شد و همچنین توجه به صنعت گردشگری، صنایع دستی و مشاغل خانگی از اولویت‌های مهّم شهرستان در سال جاری است.

مرسلپور تصریح کرد: راه اندازی شهرک صنعتی و شهر تخصصی کفش دو پروژه مهّم شهرستان برای افزایش مشاغل است که همه دستگاه‌های استانی و شهرستانی از دید تخصصی و کارشناسی باید به عنوان اولویت اصلی سال جهش تولید بدانند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهربا تأکید بر اینکه سال گذشته در حوزه اشتغال روستایی و توسعه صنایع زودبازده روستایی در سه بخش مرکزی، چهادانگه و احمدآباد مستوفی توفیقات چندانی بدست نیامد گفت: علیرغم موفقیت هایی که سال گذشته در زمینه تولید و ایجاد اشتغال در حوزه‌های مختلف داشتیم، در حوزه اشتغال روستایی موفق نبودیم که باید این نقطه ضعف شهرستان را در سال جهش تولید مرتفع کنیم.

فرماندار شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه از همین ابتدای سال باید تلاشمان تحقق جهش تولید باشد، خاطرنشان کرد: از سی ام فروردین‌99 مشاغلی که تجمع زیادی ندارند و با پروتکل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا همخوانی دارند، فعالیت خود را آغاز می‌کنند و در این راستا مسئولان ادارات و دستگاه‌های شهرستان هم با رعایت این پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا مانع تولید نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار