تولید روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ ماسک در کارگاه جهادی نیروی انتظامی فارس

شیراز(پانا)-معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان فارس از تولید روزانه ۲۵۰۰ ماسک در کارگاه جهادی نیروی انتظامی فارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تولید روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ ماسک در کارگاه جهادی نیروی انتظامی فارس

به گزارس روابط عمومی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز، سرهنگ احمد ایزدی در بازدید از کارگاه جهادی تولید ماسک به همراه فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد:روزانه دو هزار و ۵۰۰ عدد ماسک با مشارکت فعالین عرصه‌های جهادی، تولید و تحویل مجاری توزیع می‌گردد.

سرهنگ ایزدی افزود: بر اساس تدابیر اتخاذ شده از سوی سردار فرمانده انتظامی استان فارس و پیرو مصوبه جلسه قرارگاه بهداشت و درمان این نیرو، کارگاه تولید ماسک به منظور توزیع و تولید در راستای مقابله با ویروس تهاجمی کرونا راه‌اندازی شد.

او ادامه داد: این مرکز با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اداره کل صمت استان فارس در محل سالن تیراندازی این نیرو با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی راه‌اندازی و هم‌اکنون با مشارکت نیروهای جهادی روزانه دو هزار و ۵۰۰ عدد ماسک تولید می‌کند.

به گفته معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان فارس پیشرفت و توفیق در این عملیات با مشارکت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز و حضور خیرین محترم خصوصاً حاج حسین جوکار و نیز مشارکت اداره کل فنی حرفه‌ای استان فارس میسر بوده است که در این راستا تعداد ۱۵ دستگاه چرخ صنعتی و هشت دستگاه چرخ نیمه صنعتی در محل مستقر و تدابیر برای تهیه مواد اولیه لازم اتخاذ شده است.

سرهنگ ایزدی خاطرنشان کرد: نیروهای فعال در این عملیات جهادی در دو شیفت کاری به صورت موثر در حال تولید ماسک هستند که پس از گذراندن مراحل ضدعفونی توسط بهداری نیروی انتظامی فارس بسته‌بندی و آماده توزیع می‌شود.

او با اشاره به حمایت از این طرح جهادی افزود: استقبال افراد متقاضی می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند تا طی برنامه‌ریزی به عمل آمده در شیفت‌های کاری نسبت به فعالیت آنان اقدام شود.

عضو هیات مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز با دعوت از خیرین برای حمایت این اقدام جهادی نیز گفت: خیرین انسان‌های موقعیت‌شناس هستند، با توجه به نیاز جامعه که امروز مقابله با این ویروس منحوس است وارد میدان عمل شده‌اند و نیازهای درمانی و مایحتاج مردم از قبیل ارزاق ، پوشاک و غیره را تامین می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار