لقب بزرگ ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون؛ سردار به یک قدمی سری آ رسید

تهران (پانا) - یکی از معبترترین سایت‌های ورزشی ایتالیا طی گزارشی به حضور احتمالی سردار آزمون در سری آ ایتالیا اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
لقب بزرگ ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون؛ سردار به یک قدمی سری آ رسید

به گزارش سایت ایتالیایی موندو ناپولی ، این روزها شایعه پیرامون آینده ستاره لهستانی ناپولی زیاد شده است، در حقیقت به نظر می‌رسد آرک میلیک پیشنهاد 4 میلیون یورویی ناپولی برای تمدید قرارداد را نپذیرفته است و قصد دارد در پایان قراردادش که تابستان 2021 خواهد بود، بندر ناپل را ترک کند.

موقعیت پیش آمده برای ناپولی توسط مدیران این تیم پذیرفته شده و آنها پذیرفته‌اند که ادامه همکاری با میلیک امکان‌پذیر نیست و باید بدنبال جذب مهره جانشین باشند و در همین ارتباط اسامی مختلفی روی دفترچه مدیران ناپولی نوشته شده است.

یکی از نام‌هایی که در لیست خرید مدیران ناپولی قرار گرفته است، سردار آزمون مهاجم این روزهای زنیت است. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران همان بازیکنی است که دی گیونتولی ( مدیر باشگاه ناپولی) واقعا دوست دارد او را به ناپولی بیاورد و حتی در ژانویه زمزمه‌های زیادی درباره حضور او در ایتالیا شنیده شد.

مهاجم 25 ساله زنیت در تابستان 2019 به این باشگاه پیوست و در یک سال و نیم حضورش در این تیم طی 39 بازی 24 گل به ثمر رسانده است. این مهاجم که لیونل مسی فوتبال ایران است، پیش از این پیراهن تیم‌های روبین‌کازان و روستوف را بر تن کرده است و مهاجم توانمند در دریبل است که قدرت پا به توپ خوبی دارد و با ظرافت حرکت می‌کند.

ارزش سردار آزمون در ترانسفر مارکت 18 میلیون یورو است، رقمی که مطمئمنا طی سال‌های آینده با رشد روبرو خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار