مدیرکل امور اداری و پشتیبانی سازمان پژوهش منصوب شد

تهران (پانا) - رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در حکمی مهدی جلالی را به عنوان مدیرکل امور اداری و پشتیبانی این سازمان منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل امور اداری و پشتیبانی سازمان پژوهش منصوب شد

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، حجت‌الاسلام علی ذوعلم، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در حکمی مهدی جلالی را به عنوان مدیرکل امور اداری و پشتیبانی این سازمان منصوب کرد. مهدی جلالی پیش از این معاون آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی اداره کل پشتیبانی این سازمان بوده است.

متن حکم علی ذوعلم خطاب به مهدی جلالی به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب آقای مهدی جلالی

با سلام و تحیت؛

نظر به تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جناب عالی و با توجه به پیشنهاد معاون محترم توسعه منابع و پشتیبانی، به عنوان مدیر کل امور اداری و پشتیبانی منصوب می‌شوید.

در این راستا برنامه‌ریزی و پیگیری لازم برای تعالی فرهنگ سازمانی و اخلاق حرفه‌ای، بهینه‌سازی نیروی انسانی و غنی‌سازی سازمان با نیروهای دانا، آگاه، خوشفکر، متدین و انقلابی، افزایش بهره‌وری، پیگیری تصویب بازآرایی ساختار سازمان، اهتمام به امر آموزش و ارتقای سرمایه انسانی و نیز توسعه خدمات رفاهی کارکنان، اصطلاح روش‌ها و فرآیندها در راستای تحقق شاخص‌های یک سازمان چابک و تحول‌گرا، از اولویت‌های آن اداره کل خواهد بود.

از تلاش‌های ارزشمند برادر ارجمند جناب آقای ابراهیم شکا در مدت مسئولیت در این پست تشکر و قدردانی می‌نمایم.

امید است با توکل به خداوند متعال و در پرتو عنایات خاص امام عصر ارواحنا فداء با الهام از وصایای گران‌قدر امام راحل قدس سره و نصب‌العین قراردادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت اسلامی با اعمال مدیریت جهادی موفق باشید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار