بانوان ورزش را فراموش نکنند

تهران (پانا) - رئیس گروه هماهنگی ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان می‌گوید در خانه ماندن نباید باعث فراموشی ورزش شود.

کد مطلب: ۱۰۳۴۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
بانوان ورزش را فراموش نکنند

به‌گزارش ایسنا، شهلا کاظمی در رابطه با ورزش بانوان در روزهای قرنطینه، اظهار کرد: برای مقابله با ویروس کرونا و با توجه به صلاح‌دید ستاد مبارزه با کرونا استان زنجان، همه باشگاه‌های ورزشی تعطیل هستند ولی بانوان نباید ورزش در خانه را فراموش کنند.

وی افزود: برای حفظ سلامتی خود و سایر افراد باید در خانه بمانیم تا به قطع زنجیره کرونا کمک کنیم که در کنار در خانه ماندن می‌توانیم با انجام ورزش به ایجاد نشاط و سلامتی خود کمک کنیم.

این مسئول تصریح کرد: انجام تمرینات ورزشی گرم‌کننده مانند حرکات کششی به مدت 20 الی 30 دقیقه در روز می‌تواند کمک زیادی به حفظ نشاط و شادابی بانوان کند.

کاظمی گفت: بانوان باید با در خانه ماندن و انجام حرکات ورزشی، نشاط، شادابی و سلامتی را به خانواده خود اهدا کنند.

رئیس گروه هماهنگی ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان یادآور شد: بانوان ورزشکار استان در رشته‌های مختلف مانند شطرنج، جودو، کاراته، کونگ‌فو و غیره نیز در راستای پویش «در خانه بمانیم و ورزش کنیم»، تمریناتی را انجام داده و در فضای مجازی پخش کرده‌اند که بانوان در خانه‌ می‌توانند از این تمرینات استفاده کنند.

وی افزود: هیات‌های ورزشی استان نیز یک سری حرکات ورزشی را آموزش داده و در فضای مجازی نشر داده‌اند که مادران و بانوان می‌توانند از آن استفاده کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: این روزها وجود ویروس کرونا امتحانی بر صبر و مقاومت ما در مقابل مشکلات و سختی‌ها است که امیدواریم مانند همیشه با موفقیت این دوران را پشت سر بگذاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار