مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان خبر داد:

برگزاری دوره مجازی آموزش مقدماتی خبر نویسی/ ارایه گواهی معتبر به برگزیدگان

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی سیستان وبلوچستان از برگزاری دوره مجازی آموزش مقدماتی خبر نویسی برای دانش آموزان متوسطه ی اول و دوم استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره مجازی آموزش مقدماتی خبر نویسی/ ارایه گواهی معتبر به برگزیدگان

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، داود صیاد اظهار کرد: یکی از مهم ترین فعالیت هایی که در سازمان دانش آموزی پیگیری می شود خبرگزاری دانش آموزی پانا است.

او ادامه داد: جامعه ای که به سواد رسانه ای و بایدها و نباید های آن آگاه است، جامعه ای است رو به ترقی و به هیچ عنوان تحث تاثیر اخبار جهت دار، نادرست و تحلیل های غیر واقع، در مسیری که دنبال می کند به رخوتی دچار نخواهد شد.
مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: از همین روی همواره آموزش سواد رسانه ای و باید های و نباید های این حوزه در کنار پوشش همه جانبه ی اخبار در خبرگزاری پانا پی گیری می شود تا به مدد این گونه فعالیت ها نسل رسانه ای کشور تربیت شود.
صیاد با اشاره به اینکه معمولا و همه ساله دوره های مختلف خبرنگاری و روزنامه نگاری در سازمان دانش آموزی برای علاقه مندان برگزارمی شود، بیان کرد: با توجه به شراسط فعلی، تعطیلی مدارس و فرصت مغتنمی که در اختیار دانش آموزان عزیز قرار دارد بر آن هستیم تا دوره ی مقدماتی خبر نویسی را به صورت مجازی و به منظور بهره گیری جامعه ی هدف خود برگزار کنیم .
او گفت: علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این دوره با عضویت در کانال آموزشی خبرگزاری پانا به نشانی http://sapp.ir/panasbmedu در پیام رسان سروش و یا مراجعه به وب سایت سازمان دانش آموزی استان به نشانی http://irsto.ir/sistan-baluchestan مطالب آموزشی این دوره را دریافت نمایند.


مدیر سازمان دانش آموزی استان ضمن تقدیر از همراهی های اداره ی فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: علاقه مندان پس از دریافت محتوای آموزشی این دوره، بایستی در نیمه ی دوم اردیبهشت ماه سال جاری در آزمون مجازی این دوره شرکت کنند و در صورت کسب نمره حد نصاب؛ گواهی این دوره مجازی به آنان اعطا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار