توسط کانون پرورش فکری کودکان آذربایجان شرقی، به منظور ترغیب و تشویق کودکان و نوجوانان برای ماندن در خانه صورت گرفت:

تولید و عرضه ۳۵۰ عنوان محتوای فرهنگی هنری در فضای مجازی

تبریز(پانا) - مدیرکل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، از تولید و ارائه ۳۵۰ عنوان فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی در فضای مجازی در یک ماه اخیر خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
تولید و عرضه ۳۵۰ عنوان محتوای فرهنگی هنری در فضای مجازی

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش، با اعلام این مطلب افزود: به منظور ترغیب و تشویق خانواده‌ها به ویژه کودکان و نوجوانان برای ماندن در خانه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلفی توسط مربیان کانون تولید و برای استفاده و بهره‌مندی مخاطبان در فضای مجازی ارائه شده است.

وی در عین حال تصریح کرد: به جهت تعطیلی مدارس و تشویق کودکان و نوجوانان برای ماندن در خانه، مربیان و برخی از اعضای مراکز کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور اقدام به ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در فضای مجازی کردند.

بینش با بیان این که از اسفند ماه سال گذشته تاکنون بیش از ۳۵۰ عنوان محتوای فرهنگی، هنری توسط مربیان استان در فضای مجازی ارائه شده است افزود: تعدادی از این آثار در سایت پیک امید مجازی به آدرس omid.kpf.ir و تعدادی دیگر نیز در صفحه اینستاگرام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به آدرس https://www.instagram.com/kanoonparvaresh_azarsharghi/ ارائه شده که برای عموم علاقه‌مندان به ویژه کودکان و نوجوانان قابل استفاده است.

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی، انیمیشن، موسیقی، بازی و سرگرمی، قصه‌گویی، نقاشی، خوشنویسی، سفال، شعر، داستان، معرفی کتاب، کاردستی و اوریگامی را از جمله تولیداتی عنوان کرد که تاکنون در فضای مجازی ارائه شده و این تولیدات همچنان ادمه دارد.

بینش، برگزاری مسابقات و مهرواره‌های فرهنگی، هنری و ادبی در فضای مجازی را از دیگر اقدامات کانون استان در هفته های اخیر عنوان کرد و افزود: برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت روز جمهوری اسلامی، اجرای مهرواره ادبی به مناسبت نیمه شعبان و مشارکت کودکان و نوجوانان استان در مهرواره کشوری «بهار خانه‌» را از دیگر فعالیت‌هایی عنوان کرد که در این ایام به صورت مجازی به اجرا درآمده است.

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی همکاری و مشارکت با برخی سازمان‌های مردم نهاد در ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان مناطق محروم را از مهمترین اقدامات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این مدت دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار