آنچه در کنسرت آنلاین حمید حامی گذشت

تهران (پانا) - در شب دوازدهم از کنسرت‌های آنلاین ویژه برنامه (نوروزخانه)، حمید حامی مهمان برنامه نوروزخانه شد و برای علاقه‌مندانش و تمام هموطنانی که در خانه‌ماندن را برای حفظ سلامتی خود انتخاب کردند، در برج میلاد و مقابل صندلی‌های خالی روی صحنه رفت.

کد مطلب: ۱۰۳۴۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
آنچه در کنسرت آنلاین حمید حامی گذشت

در ادامه برنامه های اجرای کنسرتهای آنلاین توسط مسئولان و فعالان فرهنگی و هنری برای تشویق و ترغیب مردم به خانه ماندن برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، حمید حامی به روی صحنه رفت.

بر اساس این گزارش، مجموعه کنسرت‌های نوروزخانه، با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شهرداری تهران با ۱۵ اجرا در حال برگزاری است و شامگاه گذشته،حمید حامی خواننده پاپ کشور در برج میلاد و در مقابل صندلی های خالی برنامه خود را که از طریق فضای مجازی پخش شد اجرا کرد.

حمید حامی در ابتدای برنامه با قطعه ای از بابک بیات ضمن گرامیداشت خاطره این هنرمند فقید گفت: امشب یکی از هنرمندان خوب و دوست عزیزم رضا تاجبخش بخاطر رعایت مسایل ایمنی و نگرانی از سلامتی مادرش در کنار ما نیست.

این هنرمند در ادامه برنامه گفت: برخی از هنرمندان نوازنده بخاطر رعایت موارد ایمنی و ترس از ابتلا به ویروس کرونا امشب در کنار ما نیستند اما من معتقدم هنر والاتر از بیماری است. پس به احترام شما مخاطبان عزیز و شان بالای هنر من امشب با دوستان هنرمندم در صحنه برج میلاد و در مقابل صندلی های خالی برای شما برنامه اجرا می‌کنیم و از طریق فضای مجازی میهمان خانه های شما هستیم.

این هنرمند در میانه اجراهایش بعد از چندین بار اصرار برای نشان دادن عکسی از بابک بیات که حامی او را پدر معنوی خود می‌داند، گفت دوست دارم عکس مرحوم بابک بیات بجای آرم نوروزخانه و شهرداری تهران در پس زمینه اجرای من باشد. که البته مسئولان فنی برج میلاد هم به این خواسته احتمالا هماهنگ نشده پاسخ مثبت دادند و تصویری از بابک بیات در میانه اجرا و در پس زمینه صحنه به نمایش درآمد.

یاد من باش، زمستون، خواب سیاه، دلم گرفت، فقط نگاه می‌کنم، ماهی دلتنگ، نارنج و ترنج قطعاتی بودند که حمید حامی در دوازدهمین شب از کنسرت‌های آنلاین نوروزخانه اجرا کرد.

حمید حامی را در این اجرا، علیرضا میرآقا (نوازنده پرکاشن و ترومپت)، سروش عمومی (نوازنده درامز و فلوت)،مهسیما فلاحی (نوازنده فلوت)، علی آقاجانی (نوازنده ویلنسل)، امین عطایی و آرش جامه دار زاده ( نوازندگان ویلن)،کیوان فرشید نیا (نوازنده گیتار باس)، رضا لمعانی (نوازنده گیتار اسپانیش)،محمدرضا عقیلی ( نوازنده پیانو) و عادل فلاح (نوازنده کیبورد و سرپرست گروه) همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار