برگزاری جشنواره فیلم و عکس بشردوستی جمعیت هلال‌احمر اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اسلامشهر از برگزاری ششمین جشنواره «فیلم و عکس بشردوستی» در دوره گذر از ویروس کرونا در شهرستان اسلامشهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره فیلم و عکس بشردوستی جمعیت هلال‌احمر اسلامشهر

به گزارش تسنیم، فخرالدین محمدی رئیس جمعیت هلال‌ا‌حمر اسلامشهر در سخنانی، با اشاره به اینکه این جشنواره به منظور ثبت و انتشار رویدادها و خدمات بشردوستانه امدادی اعضای داوطلب جمعیت هلال‌احمر انجام می‌شود، اظهار کرد: ششمین جشنواره فیلم و عکس بشردوستی با هدف تبادل تجربیات و رفتارهای بشردوستانه خانواده‌ها و اقدامات ابتکاری هموطنان در دوره گذر از ویروس کرونا برگزار می‌شود.

او در ادامه بیان کرد: این جشنواره با رویکرد افزایش سازگاری و بهبود شرایط خانواده و همنوعان و نیز ترویج فرهنگ همیاری و همدلی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا برگزار می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌ا‌حمر اسلامشهر با بیان موضوعات جشنواره فیلم و عکس بشردوستی افزود: موضوعات جشنواره فیلم و عکس بشردوستی آداب و آئین‌های بشردوستانه ایمن عید نوروز در منزل، مهارت‌های ایمنی و مراقبتی در دوره گذر از ویروس کرونا و همچنین ابتکارات بشردوستانه شهروندان در نحوه سازگاری و گذران مفید و مؤثر اوقات فراغت در خانه است.

محمدی تصریح کرد: نمایش جلوه‌های ایثار، نیکوکاری و انسان‌دوستی از قبیل رفتارهای داوطلبانه، عام‌المنفعه و بشردوستانه پزشکان، پرستاران، امدادگران، جوانان و سایر اقشار فداکار جامعه از دیگر موضوعات جشنواره است.

او ادامه داد: شهروندان و اعضای داوطلب جمعیت هلال‌احمر می‌توانند آثار خود را تا پانزدهم اردیبهشت‌99 سال جاری در سایت سازمان جوانان به نشانی rcsy.ir/bashardoosti بار‌گذاری کنند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر اسلامشهر با اشاره به دیگر برنامه‌های جمعیت هلال احمر اسلامشهر در راستای خدمات بشردوستانه گفت: در این روزها که تمام مدارس تعطیل است و در جهت پر کردن اوقات فراغت فرزندان، والدین می‌توانند با تماس تلفنی و شماره گیری 6427 به صورت رایگان امکان شنیدن قصه با محوریت فعالیت‌های بشردوستانه را تحت عنوان «قصه‌گویی مهرگویان» برای کودکان خود فراهم سازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار