برگزاری اولین جلسه شورای تربیتی منطقه ۱۷ در سال جهش تولید

تهران (پانا) - اولین جلسه شورای تربیتی منطقه17 در سال99 با حضور کارشناسان حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 17 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه شورای تربیتی منطقه ۱۷ در سال جهش تولید

پورمحمود، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه، نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان جهش تولید را نشان از توجه و تاکید ایشان به تلاش مضاعف در جامعه بیان کرد و گفت: تربیت نیروی انسانی کارآمد و متعهد در پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف به ویژه اقتصادی تاثیر زیادی دارد، لذا آموزش و پرورش به عنوان نهاد اصلی تعلیم و تربیت و تولید نیروی انسانی نقش بسزایی در این زمینه دارد.

وی افزود: حوزه پرورشی نیز باید متناسب با شرایط موجود به صورت مدون و برنامه ریزی شده به وظیفه خطیر خود عمل نموده و در جهت تولید نیروی انسانی کارآمد و متعهد گام بردارد.

ایشان ایجاد ارتباط دوسویه با دانش آموزان را در شرایط موجود خیلی مهم دانست و تاکید کرد که با تولید محتوا های با کیفیت در موضوعات مختلف قرآنی، فرهنگی هنری، ورزشی و... که مورد نیاز دانش‌آموزان است باید در کنار خانواده ها قرار بگیریم. وی همچنین برگزاری مسابقات غیر حضوری را عامل مهمی در راستای برقراری ارتباط با دانش آموزان بیان کردوضمن قدردانی از کارشناسان حوزه، بر استمرار فعالیتهای خوب گذشته و ایجاد برنامه های نو وخلاقانه تاکید کرد.

پورمحمود در پایان گفت: در شرایط فعلی به مشارکت همگانی نیاز هست بنابراین همکاران حوزه باید با همدلی و همکاری مضاعف زمینه ایجاد هم افزایی و پیشرفت فعالیت ها را فراهم نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار