تعامل و مشارکت موثر معلمان و دانش‌آموزان مدارس غیردولتی در آموزش و یادگیری

تهران (پانا) - در روزهای تعطیلی مدارس به دلیل اپیدمی کرونا، آموزش و یادگیری برای دانش‌آموزان مدارس غیردولتی همچنان ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
تعامل و مشارکت موثر معلمان و دانش‌آموزان مدارس غیردولتی در آموزش و یادگیری

به گزارش روابط عمومی سازمان مراکز و مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، با شیوع بیماری کرونا و متاسفانه ابتلای تعدادی از هموطنان به این بیماری بنابر اقتضای شرایط و لزوم عدم خروج مردم و دانش‌آموزان از منازل جهت جلوگیری از گسترش سریع این ویروس در سطح کشور که دولت تصمیم به تعطیلی مدارس گرفت، کمیته مقابله با ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش جهت جلوگیری از تعطیلی آموزش، به سرعت آموزش‌های مجازی را جایگزین آموزش‌های معمول در مدارس کرد.

پس از تاکید وزیر آموزش و پرورش بر تداوم امر آموزش در زمان تعطیلی مدارس با تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در سازمان مدارس و مراکز غیردولتی ضمن تاکید بر لزوم انجام امور آموزشی توسط مدارس طرح رصد آنلاین روزانه مدارس صورت پذیرفت.

بر اساس این گزارش در مدارس غیردولتی کانال‌های آموزشی مجازی توسط معلمان، آموزش آنلاین و آفلاین، آزمون‌های پیشرفت تحصیلی، راه‌اندازی سایت‌های اختصاصی مدارس و پیگیری آموزش دروس مختلف نیز مکملی بر آموزش‌های مجازی راه‌اندازی شد و معلمان این مدارس از انجام وظایفه مقدس معلمی خود غافل نشدند.

همچنین با طراحی پرسشنامه و پیگیری آموزش براساس شاخص‌های تدوین شده و تبدیل آن به فرم الکترونیکی تحت وب و ارسال لینک آن برای استان‌ها و مناطق و نواحی، این سازمان در جریان روند آموزش در مدارس غیردولتی می‌باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار