از ۲۴ اسفندماه سال ۹۸ تاکنون؛

هزار و ۷۲۹ مأموریت توسط اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر صورت گرفت

بوشهر(پانا)- رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت از ۲۴ اسفندماه سال ۹۸ تاکنون هزار و ۷۲۹ مأموریت توسط اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر صورت گرفت.

کد مطلب: ۱۰۳۴۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
هزار و ۷۲۹ مأموریت توسط اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر صورت گرفت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر عبدالرحیم دادجو در گفت‌وگو با روابط عمومی سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر اظهار کرد : از این تعداد ۴۲۸ مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی و هزار و ۳۰۱ مأموریت غیر ترافیکی است.
وی بابیان اینکه در خانه ماندن مردم در امر کاهش مأموریت و میانگین رسیدن آمبولانس سهم بسزایی داشت تصریح کرد: کل مأموریت‌های انجام‌شده نسبت به سال گذشته کاهش رشد ۵۸ درصدی داشته، اما تعداد فوتی ترافیکی در نوروز سال گذشته ۹ نفر و در نوروز امسال ۱۲ نفر ثبت‌شده که رشد دو درصد به خود اختصاص داد.
این مقام مسئول افزود: در این برهه زمانی، شهرستان بوشهر و دشتستان بیش‌ترین مأموریت را در کل استان دارد و بیش‌ترین حادثه ویژه مربوط به شهرستان دشتستان است.
رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر اضافه کرد: در مدت زمان اجرای طرح امداد نوروزی به دلیل اعلام ستاد بحران در مورد بیماری کووید ۱۹ بازدیدهای حضوری از پایگاه‌های استان لغو و اورژانس به صورت اعلام مأموریت‌های اورژانسی از طرف مسئولین مورد پایش قرار گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار