بهره گیری از سواد رسانه ای و دانش صاحبنظران در تولید محتوای جذاب

تهران ( پانا ) - جلسه تولید محتوای الکترونیکی حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه4 با حضور علی گلشن، معاون پرورشی منطقه4 و کارشناسان این حوزه در اندیشکده تحول آموزش و پرورش منطقه4 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
بهره گیری از سواد رسانه ای و دانش صاحبنظران در تولید محتوای جذاب

جلسه تولید محتوای الکترونیکی حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه4 با حضور گلشن، معاون پرورشی منطقه4 و کارشناسان این حوزه در میان تدابیر بهداشتی و با رعایت اصل فاصله گذاری در اندیشکده تحول آموزش و پرورش منطقه چهار برگزار شد.

گلشن، با استناد به دستورالعمل معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص تولید محتوای الکترونیکی، استفاده از سواد رسانه ای و به کارگیری دانش همکاران متخصص و دانش آموزان صاحب نظر در این بخش را لازم دانست و گفت: تولید محتوا کاری تخصصی و فنی است که نباید با ساده انگاری از کنار آن عبور کرد و بهره گیری از نظرات کارشناسان، همکاران و دانش آموزان و هنرجویان رشته های مرتبط هنرستان های منطقه را راه گشا و سازنده خواند.

وی با اشاره به اثر قابل توجه آموزش غیرمستقیم در فضای مجازی افزود: در تولید محتوای استاندارد هرچند ضعف وجود دارد، اما این به منزله رها کردن این عرصه نیست و باید از ظرفیت و توانمندی همه همکاران و دانش آموزان بهره جست تا حداقل یک بسته الکترونیکی کامل هر چند کوچک برای ارائه داشته باشیم و در نهایت به تولید محتوای جذاب، شاد، موثر و کارا در قالب تعریف شده دست یابیم. در ادامه این جلسه، کارشناسان حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه چهار گزارش مختصری از عملکرد تخصصی کارشناسی مربوطه را در این زمینه ارائه کردند و به منظور غنی سازی اوقات دانش آموزان و تقویت پویش در خانه بمانیم به طرح پیشنهادها و نقطه نظرهای خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار