مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند خبر داد:

تولید روزانه 300 جفت دستکش یکبار مصرف توسط فرهنگیان و بسیجیان

کرمان(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند از تولید روزانه 300 جفت دستکش یکبار مصرف توسط فرهنگیان و با مشارکت بسیجیان پایگاه مقاومت ساره در تکیه ابوالفضل(ع) روستای محمد آباد خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تولید روزانه 300 جفت دستکش یکبار مصرف توسط فرهنگیان و بسیجیان

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند ، حسین کاظمی با اعلام این خبر افزود: تعداد 10 نفر از فرهنگیان با مشارکت بسیجیان پایگاه مقاومت ساره روستای محمد آباد در یک حرکت خود جوش اقدام به تولید روزانه 300 جفت دستکش یکبار مصرف در محل تکیه ابوالفضل(ع) این روستا نموده اند.

وی افزود: در پی شیوع ویروس کرونا و افزایش مصرف برخی اقلام بهداشتی از جمله ماسک‌های تنفسی و دستکش، فرهنگیان این شهرستان با مشارک بسیج آستین همت بالا زدند و با حدالاقل امکانات به منظور جبران کمبود دستکش، در حال تولید این وسیله ضروری هستند تا ضمن کمک به جبران کمبود اقلام بهداشتی به همیاری شهروندان بپیوندند.

کاظمی ضمن قدردانی از این اقدام خیرخواهانه افزود: تولید این نوع محصولات در این شرایط حساس کشور در زمانی که جامعه و مردم به آن نیاز دارند در واقع نوعی کار جهادی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند با اشاره به تداوم تولید دستکش توسط فرهنگیان و بسیجیان افزود: این افراد، تولید دستکش برای پمپ بنزین ها، مغازه ها، میوه فروشی ها، نانوایی ها و اقشار آسیب پذیر این شهرستان را داوطلبانه آغاز کرده اند و تا رفع کمبودها این کار ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار