1300 تخت نقاهتگاهی و یک بیمارستان صحرایی با تمامی تجهیزات در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت

ارومیه (پانا) - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از تجهیز 1300 تخت نقاهتگاهی ویک بیمارستان صحرایی با تمامی امکانات توسط سپاه در آذربایجان غربی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
1300 تخت نقاهتگاهی و یک بیمارستان صحرایی با تمامی تجهیزات در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت

سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در نشست خبری با موضوع تشریح برنامه های سپاه شهدا و رزمایش دفاع بیولوژیک مقابله با کرونا گفت: در حال حاضر 1300 تخت در شهرستانهای هفده گانه آذربایجان غربی به عنوان بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه راه اندازی و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گذاشته شده است و در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا فعالیت می کند.

وی در خصوص فعالیت های بسیجیان و کادر مجموعه سپاه در این ایام گفت: طی روزهای گذشته عموم بسیجیان و مردم در سطح شهرها و روستاها با بهره‌گیری از ۶ هزار و ۵۵۹ دستگاه خودرو و تراکتور و ماشین آلات سپاهی و شخصی نسبت به ضدعفونی معابر اقدام کردند. میزان مایع ضدعفونی استفاده شده در این زمینه بیش از ۷ میلیون لیتر بوده است.

سردار شهسواری افزود: ما برای رزمایش دفاع بیولوژیک، برنامه ریزی برای مشارکت ۷۰ هزار نفری داشتیم اما بر اساس آمار اعلام شده، تعداد شرکت کنندگان بیش از ۹۵ هزار نفر هستند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده، ۴۰ کارگاه دوخت ماسک و تهیه اقلام بهداشتی در سطح استان راه‌اندازی شده است که در قالب این کارگاه‌ها، ۸ هزار دستکش و ۲۶ هزار عدد ماسک تولید روزانه داریم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ۷۳۵ نفر از بسیجیان در قالب ۱۴۷ گروه جهادی در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا فعال هستند که تاکنون بیش از سه میلیون نفر از جمعیت استان آذربایجان غربی را غربالگری کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار