توسط معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان انجام شد

تشریح فرایند انتخاب و انتصاب مدیران در سال تحصیلی 1400-1399

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در نشست کمیته انتخاب و انتصاب مدیران مدارس، فرایند انتخاب و انتصاب مدیران در سال تحصیلی 1400-1399 را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تشریح فرایند انتخاب و انتصاب مدیران در سال تحصیلی 1400-1399

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، سید محمد حبیب الهی در این جلسه به نقش مهم و اثرگذار مدیر مدرسه اشاره کرد و افزود: مدیر مدرسه یکی از اهرم های مهم در اجرایی کردن سیاست های آموزش و پرورش است.

وی گفت: تجربه نشان داده است که مدیر موفق و فعال نقش موثری در ارتقای کیفیت فعالیت های آموزش و پرورش دارد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان با تبیین رسالت مهم مدیران مدارس در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش، اظهار کرد: انتخاب مدیران مدارس باید بر اساس توانمندی، خلاقیت و کارآمدی باشد نه بر این اساس که مشکل افراد به اقتضای زمان و مکان حل شود.

حبیب الهی بر انتخاب مدیران مدارس بر اساس دستورالعمل و سامانه انتخاب و انتصاب مدیران تاکید کرد و گفت: انتخاب مدیران در سال 99 با هر شرایطی خارج از فرایند و سامانه انجام نمی شود و تخلف محسوب می شود.

وی با اشاره به این که فرایند انتصاب و انتخاب مدیران بر اساس سند تحول بنیادین و در راستای سیاست مدرسه محوری و ارتقای کیفیت مدارس است، گفت: آزمون ویژه انتخاب و انتصاب مدیران برگزار می شود و کسب حداقل 60 درصد نمره برای انتخاب مدیر در این آزمون ضروری است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: بر اساس دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران، فقط مدارسی که مستقل هستند شامل فرایند انتخاب و انتصاب مدیران می شوند.

حبیب اللهی گفت: همکارانی که متقاضی مدیریت مدارس هستند می توانند با رمز و گذر واژه کد ملی و کد پرسنلی در سامانه ltms نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند که ثبت نام از 16 فروردین شروع شده است.

وی تاکید کرد: حداقل مدرک تحصیلی برای ثبت نام لیسانس است و سنوات باقی مانده خدمت حداقل 4 سال باید باشد و ملاک سنوات برای افرادی که مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر دارند 35 سال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار