قاتل سلطان هروئین دستگیر شد

تهران (پانا) - قاچاقچی مواد مخدر، وقتی فهمید یکی از نوچه‌هایش، پاتوق او را تصاحب کرده و با عنوان سلطان هروئین اقدام به فروش مواد مخدر می کند، او را به قتل رساند.

کد مطلب: ۱۰۳۴۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
قاتل سلطان هروئین دستگیر شد

به‌گزارش ایران، نیمه شب 7 آذر سال گذشته، صدای شلیک گلوله در اطراف دره فرحزاد باعث وحشت اهالی محل شد و چند نفری خود را به دره فرحزاد رساندند که با بدن نیمه جان مرد جوانی مواجه شدند.
بلافاصله موضوع به مأموران کلانتری 140 باغ فیض اعلام شد و با حضور اورژانس و مأموران پلیس، مرد جوان به بیمارستان منتقل شد. اما ساعتی بعد به علت شدت خونریزی تسلیم مرگ شد.

خرید و فروش هروئین
با گزارش مرگ مرد جوان به بازپرس کشیک قتل پایتخت، بلافاصله تحقیقات آغاز شد. با حضور تیم جنایی در صحنه آنها دریافتند که مقتول به نام سعید قاچاقچی مواد مخدر بوده است.
یکی از دوستان وی در تحقیقات به مأموران گفت: سعید قاچاقچی مواد مخدر بود و به او سلطان هروئین می گفتیم. اینجا را هم پاتوق خودش کرده بود. البته اینجا قبلاً پاتوق مرد جوانی به نام بهمن معروف به هفت خط بود. سر همین مسأله هم سعید و بهمن باهم اختلاف داشتند. شب حادثه بهمن و نوچه‌هایش به پاتوق آمدند و سعید را با شلیک گلوله کشتند و متواری شدند.

فرار مرد جنایتکار
با اطلاعاتی که نوچه مقتول در اختیار تیم تحقیق قرار داده بود و با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که بهمن از متهمان سابقه دار در زمینه خرید و فروش مواد مخدر است که بازپرس دستور بازداشت او را صادر کرد، اما مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت دریافتند متهم از تهران خارج شده است.
بررسی ها برای یافتن او ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل، معلوم شد که بهمن به تهران برگشته است. بدین‌ترتیب در یکی از پاتوق هایش دستگیر شد.

نزاع خونین
متهم پس از دستگیری منکر جنایت بود و ادعا می‌کرد که قتل را شخص دیگری مرتکب شده است. اما مدارک و شواهد پلیسی باعث شد تا او پس از چند روز در نهایت به قتل اعتراف کند.
به‌دستور دشتبان بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران، بهمن برای تحقیقات تکمیلی در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد.

گفت و گو با متهم
مقتول را از کجا می‌شناختی؟

سعید از شهرستان آمده بود . نه کاری بلد بود و نه جایی برای زندگی داشت. من او را حمایت کردم و به او کار دادم. چون جوان زرنگی بود خیلی زود کار را یاد گرفت و از نوچه هایم شد.

پس اختلافتان سر چه بود؟
چند سال قبل پلیس دستگیرم کرد و به زندان افتادم. در مدتی که در زندان بودم سعید از فرصت استفاده کرد و به بهانه اینکه کمکم کند و تا زمانی‌که من از زندان آزاد می‌شوم، مشتری‌هایم را حفظ کند، برای خودش تیمی تشکیل داد و بعضی از نوچه های مرا جذب کرد. وقتی آزاد شدم، به‌سراغ سعید رفتم. اما متوجه شدم او جای مرا گرفته و پاتوق مرا تصاحب کرده است. حتی به خودش لقب سلطان هروئین داده بود. هر کاری کردم تا پاتوقم را بدست آورم بی‌فایده بود.

به‌همین دلیل او را به قتل رساندی؟
نمی‌خواستم او را بکشم. قبل از قتل هم چند تا از نوچه‌هایم را فرستادم تا با او صحبت کنند اما سعید گوشش بدهکار نبود. برای من پیغام فرستاده بود که می‌توانم به عنوان نوچه برایش کار کنم. ازاین حرفش خیلی عصبانی شدم برای همین تصمیم گرفتم با زور پاتوقم را پس بگیرم. شب حادثه به سراغش رفتم و باهم درگیر شدیم. قصدم فقط ترساندن او بود که ناگهان تیر از اسلحه شلیک شد. بعد از آن هم فرار کردم و زندگی مخفیانه ام آغاز شد.

در این مدت کجا بودی؟
زمانی که فهمیدم سعید کشته شده، به شهرستان فرار کردم. اما بعد از سه چهار ماه برگشتم تا دوباره کارم را شروع کنم که دستگیر شدم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار