توزیع 50هزار پک معیشتی و بهداشتی در استان تهران

فیروز کوه (پانا) - جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران اعلام کرد تاکنون در سطح استان تهران با کمک خیران و تمامی دستگاه‌ها بیش از ۵۰ هزار پک معیشتی و بهداشتی بین افراد نیازمند و جامعه هدف توزیع شده است.

کد مطلب: ۱۰۳۴۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 50هزار پک معیشتی و بهداشتی در استان تهران

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، سرهنگ حیدرنیا جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در حاشیه بازدید از اقدامات سپاه فیروزکوه در حوزه پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: از همان روزهای ابتدایی که ویروس کرونا در کشور ما شیوع یافت، مجموعه سپاه، بسیج، تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌ها با یک هم‌افزایی مناسب و همدلی خوبی برای مقابله با این ویروس وارد عرصه شدند.

او در ادامه افزود: با همکاری همه مسئولین و دستگاه‌ها اعم از فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، شبکه بهداشت و درمان، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و مردم جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با کشورهای مبتلا به این ویروس تا حد زیادی این بیماری را کنترل کرده و به زودی جشن پیروزی بر این ویروس منحوس را برپا خواهیم کرد.

سرهنگ حیدرنیا در خصوص وضعیت شهرستان فیروزکوه در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس گفت: ستاد مقابله با کرونا در شهرستان فیروزکوه از همان روزهای ابتدایی با مدیریت فرماندار تشکیل شده و شبکه بهداشت و درمان بسیار خوب اقدام کرده است.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در خصوص بسیج ملی مقابله با کرونا در فیروزکوه تاکید کرد: طرح بسیج ملی در این شهرستان ۱۰۰ درصد انجام شده و بیماریابی به صورت هدفمند صورت گرفته و مردم به آرامش نسبی دست یافتند.

او در خصوص فاصله‌گذاری اجتماعی تصریح کرد: فاصله گذاری اجتماعی هم در ورودی و هم خروجی شهرستان به خوبی مدیریت می‌شود و امیدواریم با همین همدلی که در شهرستان وجود دارد به زودی شاهد ریشه‌کن شدن این ویروس در شهرستان و کل کشور باشیم.

حیدرنیا با اشاره به رسیدگی به معیشت اقشار آسیب‌پذیر از ویروس کرونا تاکید کرد: رسیدگی به افرادی که وضعیت کسب و کار آنها دچار مشکل شده در اولویت‌ است و تاکنون در سطح استان تهران با کمک خیرین و تمامی دستگاه‌ها بیش از ۵۰ هزار پک معیشتی و بهداشتی بین افراد نیازمند و جامعه هدف توزیع شد.

جانشین فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران تصریح کرد: در روزهای آینده هم بسته‌هایی را توزیع خواهیم کرد و از ظرفیت شهرستان فیروزکوه هم در این زمینه استفاده خواهد شد تا گوشه‌ای از مشکلات و آلام مردم تسکین داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار