تلاشهای دهیاران و شوراهای اسلامی روستا در مقابله با شیوع ویروس کرونا قابل تقدیر است

بوشهر(پانا)_ مدیر کل دفتر روستایی استانداری بوشهر گفت تلاشهای دهیاران و شوراهای اسلامی روستا استان در مقابله با شیوع ویروس کرونا قابل تقدیر است .

کد مطلب: ۱۰۳۴۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تلاشهای دهیاران و شوراهای اسلامی روستا در مقابله با شیوع ویروس کرونا قابل تقدیر است

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، فاطمه دهقانی ضمن تشکر از مشارکت دهیاریهای استان در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: دهیاران استان با درک درست موقعیت و شرایط حساس کنونی جامعه و علی رغم درگیری شبانه روزی جهت مبارزه با آفت ملخ صحرایی و نیز مدیریت شرایط نامساعد پس از وقوع سیل اخیر در تعدادی از روستاها، لیکن با تمام توان و با بسیج امکانات و تجهیز نیروهای داوطلب مردمی، همگام با اهداف و مصوبات کمیته مبارزه با کرونا در استان، سنگربانان روستاها در جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا هستند.

وی بیان کرد: علاوه بر ضدعفونی و گندزدایی مستمر اماکن و معابر روستایی، نظارت بر تعطیلی مناطق گردشگری، جلوگیری از ترددها و تجمع های غیر ضروری و نیز مشارکت در کنترل ورودیهای استان، از جمله اقدامات ارزشمند دهیاری ها در راستای تحقق این هدف می باشد.

دهقانی گفت: علاوه بر این چندین کارگاه تولید ماسک و تجهیزات بهداشتی، با مشارکت اهالی روستاها و تحت نظارت مراکز بهداشت جهت تولید اقلام ضروری بهداشتی مشغول فعالیت می باشند.

مدیرکل روستایی استانداری بوشهر افزود: استان بوشهر و خصوصا روستاییان استان همیشه به میزبانی و مهمانوازی شهرت داشته اند اما امسال علی رغم شرایط آب و هوایی مطلوب با تدابیر صورت گرفته کلیه بوم‌گردیها و خانه مسافرهای روستایی تعطیل و میزبانی به زمان و شرایط امن تر و سلامت تر موکول گردید.

وی اضافه کرد: خروج این مهمان ناخوانده و ریشه کن شدن آن نیازمند عزم راسخ و همگامی مردم و مسئولان و جدیت در رعایت ضوابط بهداشتی بوده و امیدواریم هرچه زودتر شاهد قطع زنجیره انتقال و بازگشت به روزهای سلامت باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار