مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان خبر داد؛

رسیدگی به حدود ۱۷ هزار پرونده توسط تعزیرات حکومتی خوزستان در سال 1398

اهواز (پانا) - مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان از رسیدگی به حدود ۱۷ هزار پرونده توسط تعزیرات حکومتی خوزستان در سال 1398خبر داد

کد مطلب: ۱۰۳۴۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
رسیدگی به حدود ۱۷ هزار پرونده توسط تعزیرات حکومتی خوزستان در سال 1398

نعمت الله بیرانوندی در گفت و گو با پانابا اعلام این خبر بیان کرد:در سال 98 تعداد ۱۶ هزار و ۹۹۰ فقره پرونده از سوی شعب تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: در این مدت از سوی دستگاه‌های ناظر تعداد ۱۷ هزار ۲۲۵ فقره گزارش به شعب تعزیرات حکومتی رسید که با تلاش شبانه‌روزی پرسنل این اداره‌کل موفق شدند تا به ۱۶ هزار و ۹۹۰ فقره از این پرونده‌ها را رسیدگی کنند.

او با اشاره به حوزه رسیدگی صلاحیت‌های تعزیرات حکومتی توضیح داد: از این تعداد پرونده، ۱۳ هزار و هفت فقره در حوزه کالا و خدمات، سه‌هزار و ۱۴۰ فقره در حوزه قاچاق کالا و ارز و تعداد ۸۴۳ فقره در حوزه بهداشت، دارو و درمان بوده است .

بیرانوندی با بیان اینکه علاوه بر ضبط کالا، نصب پارچه و تعطیلی واحدهای متخلف، محکومین جمعا به مبلغ بیش از 155 میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شدند عنوان کرد: با توجه به اینکه احکام برخی پرونده‌ها مورد تجدید نظرخواهی محکومین واقع شده، این پرونده‌ها هم‌اینک در شعب تجدید نظر تعزیرات حکومتی مفتوح هستند.

دبیر کمیسیون امور تعزیرات حکومتی استان یادآورشد: تاکنون تعداد ۱۲ هزار و ۲۶ فقره پرونده نیز در شعب اجرای احکام مختومه و مبلغی بالغ بر 42 میلیارد تومان از محکومان وصول شده است.

بیرانوندی در پایان با تشکر از دستگاه‌های ناظر از جمله سازمان صمت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دستگاه‌ها و همچنین پرسنل این اداره کل و شهرستان‌های تابعه ابراز امیدواری کرد: با همکاری و همراهی همه دستگاه‌های ناظر و نیز استمرار تلاش صادقانه همکاران تعزیرات حکومتی استان در سال جدید که به‌فرموده مقام معظم رهبری به‌نام سال «جهش تولید» مزین شده بتوانیم با حمایت از تولید داخلی به‌ویژه در مبحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تسهیل فضای کسب و کار و کوتاه کردن دست متخلفین اقتصادی نقشی در اجرای منویات رهبر انقلاب در جهت جهش تولید داخلی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار