طی حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی:

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان معرفی شد

گلستان (پانا)-طی حکمی از سوی 'محمود حجتی' وزیر جهاد کشاورزی کشور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان منصوب و معرفی شد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی، براساس حکم صادره دکتر 'مختار مهاجر' به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی گلستان منصوب شد.

همچنین طی حکم دیگری، ضمن تقدیر و تشکر از مهندس 'سیدنصیر سیدحسینی' رئیس پیشین جهاد کشاورزی گلستان، مراسم تودیع وی نیز برگزار شد.

مهاجر پیش از این رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی گلستان بود و قبل از آن نیز در سمت معاونت امور دام استان گلستان فعالیت داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گلستان در این مراسم با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) گفت: پرونده انسان بعد از مرگ در سه زمینه 'سنت حسنه'، 'صدقه جاری' و 'اولاد شایسته' بسته نخواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین 'قنبر معصومی فر' در ادامه افزود: این ها مواردی است که هم در این دنیا و هم در آخرت از اجر و ثواب بسیار زیادی برخوردار می باشد.

وی در ادامه با اشاره به شاخصه های یک مدیر و مسئول موفق در زندگی، جامعه و به خصوص محیط کار، گفت: 'استفاده از فرصت ها'، 'اشراف داشتن بر کارها' و 'اولویت بندی در برنامه کاری' از شاخصه های مهم موفقیت یک مدیر است.

وی اظهار کرد: 'هم اندیشی، تبادل نظر و تبادل فکری'، 'دیدن نقاط ضعف و قوت همراه با شناسائی آسیب ها و آفت ها'، 'داشتن روحیه خودباوری' و در نهایت 'توجه کردن به موضوع تعامل' از دیگر این شاخصه ها است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی ‎فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: مجموعه روحانیونی که در وزارتخانه و در سراسر کشور در سطح سازمان ‎ها مشغول فعالیت‎ های فرهنگی و عقیدتی هستند حدود 500 روحانی و طلبه می باشد.

معصومی ‎فر تصریح کرد: لازم است تا در کنار کار تخصصی، کارهای فرهنگی نیز به صورت هماهنگ با یکدیگر انجام شود تا مشکلی پیش نیاید.

وی یادآور شد: سازمان جهاد کشاورزی یک نهاد تخصصی است و از همان زمان پیدایش به عنوان یک ارگان مقدس و تخصصی فعالیت می‎ کند و وزارت جهاد کشاورزی علاوه بر وظیفه تخصصی در کارهای فرهنگی، عقیدتی و اعتقادی نیز ایفای نقش می‎ کند تا کارها با موازی یکدیگر پیش برود.

وی در ادامه به برنامه ‎های این سازمان در استان اشاره کرد و افزود: برگزاری کلاس ‎های عقیدتی، برپایی مراسم مذهبی و ملی، برگزاری مسابقات قرآنی و مسابقات فرهنگی در زمینه ‎های مختلف از جمله برنامه ‎های سازمان جهاد کشاورزی گلستان است.

معصومی فر در پایان پاسخگویی به مسائل شرعی، برگزاری جلسات فرهنگی از جمله عفاف و حجاب، زکات و امر به معروف و نهی از منکر، جلسه با مسئولان دفاتر برای تبادل نظر مسائل عقیدتی و فرهنگی را از مهم‌ ترین برنامه ‎های فرهنگی و عصاره وظیفه ‎مندی در حوزه نمایندگی در سازمان جهاد کشاورزی عنوان کرد.

در مراسم معارفه رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی گلستان مهندس 'محمدعلی جوادی' معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی به همراه معاون مدیر کل امور استان های وزارت و دو نفر از مشاورین وزیر جهاد کشاورزی و مهندس 'علی مرگدری' سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه اشتغال استانداری گلستان نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار