هدف گذاری۳۲ برنامه عملیاتی گردشگری برای تحقق جهش تولید

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل از هدف گذاری۳۲ برنامه عملیاتی گردشگری برای تحقق جهش تولیددر سال ۹۹ خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
هدف گذاری۳۲ برنامه عملیاتی گردشگری برای تحقق جهش تولید

به گزارش روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر بهنام‌جو در جلسه بررسی برنامه‌های جهش تولید در بخش گردشگری استان اظهار کرد: این برنامه‌ها بصورت کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت هدف‌گذاری شده تا ۱۴۰۰ عملیاتی می شوند.

او به اجرای۲۰ پروژه جاذب گردشگر در سطح استان اشاره کرد و افزود: زمین مورد نیاز این پروژه ها توسط اداره کل منابع طبیعی مشخص شده و بخش خصوصی با در نظر گرفتن الویت میراث فرهنگی که جاذب گردشگر است در این محل ها سرمایه گذاری می کنند و از سوی دولت حمایت می شوند.

استاندار اردبیل گفت: شعار جهش تولید وقتی به معنای واقعی تحقق پیدا می کند که سرمایه گذاران به عنوان بخش اصلی این شعار وارد عرصه شوند.

بهنام جو اظهار کرد: سرمایه گذاران با فدارکاری در تحقق شعار سال می توانند گام اساسی را بردارند و این افراد در توسعه صنعت، گردشگری و کشاورزی نقش اساسی را ایفا می‌کنند و مدیریت صنعت و کارخانه ها را این سرمایه گذاران برعهده دارند.

او با بیان اینکه سرمایه گذاران در اخذ مجوز نباید با مشکل اداری برخورد کنند گفت: روال اداری و کاهش بروکراسی اخذ مجوز که در سال های گذشته بخش مهم آن اصلاح شده است در سال جاری نیز برای کاهش بروکراسی اداری تلاش می شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: اعلام سال ۹۹ به عنوان سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، به همه دستگاه های اجرایی برای ارایه سریع برنامه های خود برای تحقق این شعار ابلاغ کردیم تا برنامه های تدوین شده در کمیته های مربوطه بررسی و در نهایت در جلسات اقتصاد مقاومتی مصوب شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار