زینب ابوطالبی با اجرای برنامه «نیمه پنهان ماه» به شبکه افق باز می گردد

تهران (پانا) - سری جدید برنامه گفت‌وگو محور «نیمه پنهان ماه» با اجرای زینب ابوطالبی در شبکه افق سیما تولید خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
زینب ابوطالبی با اجرای برنامه «نیمه پنهان ماه» به شبکه افق باز می گردد

«نیمه پنهان ماه» عنوان برنامه‌ای گفت‌وگو محور در شبکه افق سیمااست که تاکنون چند سری از آن تولید و روانه آنتن شده است.

محور اصلی این برنامه، گفت‌وگو با همسران شهدا درباره سیره زندگی و اخلاق و رفتار شهدای گرانقدر دوران انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم به ویژه در ارتباط با خانواده و همسر است، اینکه سبک زندگی هر یک از این شهدا چه الگویی برای همه مردم به همراه دارد و چگونه می‌توان از نکات ریز و درشت رفتاری و اخلاقی آنها، به شیوه‌ای درست و معقول از زندگی دست یافت.

نیمه پنهان ماه علاوه بر آشنایی مردم با اسوه‌های درخشان انقلاب و دفاع مقدس، الگویی کامل برای جوانان و خانواده‌های ایرانی ترسیم کرده و به عنوان یکی از پُرمخاطب‌ترین برنامه‌ها در رسانه ملی پیرامون این مسئله شناخته می‌شود؛ ویژگی این برنامه، گفت‌وگوی صمیمانه‌ای است که میان مجری و مهمانان شکل می‌گیرد و سیره اخلاقی و خانوادگی شهدا را به تصویر می‌کشد.

اجرای «نیمه پنهان ماه» را در سری‌های گذشته، زینب ابوطالبی بر عهده داشته است؛ مجری توانمندی که با ویژگی‌ها و سبک اجرای خاص خود، روند گفت‌وگوها را به نحوی پیش می‌برد که مخاطب با مهمان برنامه به همذات‌پنداری مشترک و صمیمانه‌ای می‌رسد.

خانم ابوطالبی به دلیل اجرای این برنامه توانست عنوان مجری برتر سیما را در پنجمین جشنواره جام جم به خود اختصاص دهد.

گفتنی است بعد از پخش موفق چند سری «نیمه پنهان ماه» برنامه‌ریزی برای تولید سری جدید این مجموعه در شبکه افق آغاز شده و به زودی شاهد تولید آن با اجرای زینب ابوطالبی خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار