همکاری و تعامل سازمان بسیج فرهنگیان با آموزش و پرورش برای همراهی با مدافعین سلامت

ارومیه (پانا) - رییس سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان غربی گفت این سازمان آماده است با هماهنگی ، تعامل و هم افزایی با آموزش وپرورش استان، کار گندزدایی بهداشتی مدارس را انجام دهد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
همکاری و تعامل سازمان بسیج فرهنگیان با آموزش و پرورش برای همراهی با مدافعین سلامت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج فرهنگیان استان، سرهنگ احمدی با تقدیر از مجموعه بهداشت و درمان سپاه شهداء و همچنین معاونت سلامت آموزش وپرورش استان در راستای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اظهار کرد: امروز جامعه ما بالاخص هم استانی‌های عزیز شرایط سختی را در رابطه با بیماری و شیوع این ویروس منحوس پشت سر می‌گذارند. ویروس کرونا زندگی مردم را با برخی سختی ها رو به‌رو کرده است. در این شرایط سخت جامعه خدوم و زحمت کش عرصه سلامت مانند شرایط 8 سال دفاع مقدس در خط مقدم قرار دارند و در دفاع از سلامت شهروندان جانفشانی می‌کنند و مردم قدرشناس ایران اسلامی و هم استانی‌های عزیز هیچ‌گاه این جانفشانی ها را فراموش نخواهند کرد.

وی گفت: بدون شک تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی که هر برگ زرینش نشانی از تلاش، ایثار و فداکاری‌های این ملت بزرگ است با پشت سرگذاشتن این امتحان بزرگ الهی بار دیگر اسوه و مقاومت خود را در برابر بلاهای بزرگ در جریده عالم ثبت خواهد کرد و با استعانت از خداوند متعال و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری در امر رعایت کردن بهداشت فردی و قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه سلامت و بهداشت و حفظ روحیه نشاط و امید این روزهای سخت را پشت سر گذاشته و از آن عبور خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار